Mieke 1711

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoog data verbruik

Ik heb vandaag opeens 2.07 gb verbruikt terwijl ik bijna de hele dag op de WiFi zit.
Lijkt mij een fout in het systeem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Mieke 1711
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Maar dit hoeft niet een fout te zijn in het systeem, het kan wel. Heb je laatst een app gedownload of iets geks gedaan waardoor het zou kunnen? Op wifi zitten wil nog niet altijd betekenen dat je ook echt altijd op wifi zit. Als je telefoon even geen bereik heeft met je wifi dan pakt die toch je abonnement om op internet te kunnen.

Je kan een privé bericht sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook en vragen of ze voor je kunnen bekijken wat er aan de hand is. Misschien dat ze iets kunnen zien van een afwijkende gedrag. Ze kunnen je niet vertellen wat het dan was, dat mag niet van de privacy wetgeving (volgens mij kunnen ze het ook niet eens inzien, wel dat je een piek gedrag hebt gehad). Moet je dan maar even daar vragen, die kunnen in het systeem kijken, dan kunnen wij klanten onder elkaar hier op de community niet.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Mieke 1711
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Maar dit hoeft niet een fout te zijn in het systeem, het kan wel. Heb je laatst een app gedownload of iets geks gedaan waardoor het zou kunnen? Op wifi zitten wil nog niet altijd betekenen dat je ook echt altijd op wifi zit. Als je telefoon even geen bereik heeft met je wifi dan pakt die toch je abonnement om op internet te kunnen.

Je kan een privé bericht sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook en vragen of ze voor je kunnen bekijken wat er aan de hand is. Misschien dat ze iets kunnen zien van een afwijkende gedrag. Ze kunnen je niet vertellen wat het dan was, dat mag niet van de privacy wetgeving (volgens mij kunnen ze het ook niet eens inzien, wel dat je een piek gedrag hebt gehad). Moet je dan maar even daar vragen, die kunnen in het systeem kijken, dan kunnen wij klanten onder elkaar hier op de community niet.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons opgenomen @Mieke 1711?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic