Pekolow

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Huawei P10 Pro met abo maar hoe kan ik zelf het geheugen bepalen en werk geheugen ?

Hoi beste Vodafoners,

Wat een slap zooitje op die bestel pagina, ik kan gewoon niet kiezen welke specificaties ik wens op mijn nieuwe P10 Pro.
Dat irriteert mij best wel, ik heb misschien te snel geoordeeld maar ik zie het nergens voorbij komen.
wel 100 x de vraag of ik al ziggo klant ben maar nergens de gouden vraag: Hoeveel RAM en hoeveel opslag geheugen wenst u ?

Ik wens een simpel abonnement van Red en een P10 Pro en de kleur boeit mij niet.

Moet ik nu echt naar BELSIMPEL om het simpel te houden ?

Alvast bedankt ... allemaal.

Groetjes van de Edge S7 het slechtste toestel ooit uitgebracht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Pekolow

Welkom op de community!

Ik kan me voorstellen dat je graag alle specificaties van het toestel wilt zien. Ik wil je dan ook bedanken voor de feedback hierin.
Echter staat het Ram geheugen wel bij ieder toestel. Het geheugen betreft opslag staat er inderdaad niet bij. Ik zal dit dan ook intern doorzetten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Pekolow

Welkom op de community!

Ik kan me voorstellen dat je graag alle specificaties van het toestel wilt zien. Ik wil je dan ook bedanken voor de feedback hierin.
Echter staat het Ram geheugen wel bij ieder toestel. Het geheugen betreft opslag staat er inderdaad niet bij. Ik zal dit dan ook intern doorzetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Daarnaast heb je helaas geen keuze bij Huawei om je RAM geheugen uit te breiden of uit te kiezen. Wij bieden er namelijk maar 1 aan.
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dank u hartelijk,
Dat vermoeden had ik al .... de specificaties zijn zeer mager andere websites tonen alle specs zonder moeite.
Dus beste Peter, ik kan geen RAM kiezen en ok geen kleur, en hoe weet ik dan welke hoeveelheid geheugen ik krijg of werkt dit ? En dan toch hopelijk met een SD slot en kan ik zelf kiezen met een max van 128 Gig zoals bij mijn huidige waardeloze Edge S7 ( is te koop) ?
Zelfs op de andere site waar wel alle specs staan krijg ik epileptic attacks van het feit dat het niet duidelijk is of er nu een SD slot aanwezig is of niet en tot welke hoeveelheid Gig ik die kan vullen.

Ik ga nog 1 x de Vodafone aanbieidng scrupuleus doornemen ..... mijn ADHD zorgt voor veel lees problemen. En vaak lees ik er gewoon over heen .....

Groetjes van S7 Edge slechtste telefoon ooit vanwege de reparatie kosten screen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als er meerdere kleuren zijn, dan staat dit erbij vermeld. In het geval van de P10 is dit grijs. De P10 heeft een SD slot, je kunt hem dan ook uitbreiden naar meer.
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Steven ik sta op het puntje te gaan bestellen ... dus ik nam alles nog 1 x goed door.
Weet jij zeker dat er een SD slot aanwezig is waar een kaart in kan met 128 Gig ?

Ik denk namelijk dat er wel een vaste kaart in zit en geen slot net zoals geen jack phone plug. Allemaal omdat de Pro P10 ip67 is en zich dus geen kiertjes en gaatjes kan permiteren.

Dus als ik hem nu bestel dan krijg ik het volgende:

1 Huawei P10- Pro Grey
RAM 6Gig
Opslag geheugen ( de harddisk om het simpel te houden) is 128 Gig embedded
SD card slot NONE
Head Phones Plug Jack 3.5 mm NONE

Ik wacht met ijzeren geduld op uw antwoord ...

F5 F5 F5 F5 F5
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven wrote:
De P10 heeft een SD slot, je kunt hem dan ook uitbreiden naar meer.


Dus het kan ook zo zijn 128 Gig intern opslag en uitbreidbaar nog is 128 Gig via SD kaart.

maak mij gek ......

:heart_eyes:



ik zie overigens nergens dat ik er een lader bij krijg met kabeltje ....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij de telefoon zit er standaard een kabel en evt lader zodat je hem kunt opladen! Deze hoef je niet los te kopen 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic