M.Bosma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hygiëne mobile telefoons

Voor school doe ik een onderzoek op stage over de hygiëne van de mobile telefoons. Wij gebruiken de Galaxy Xcover4 op mij stage dagelijks. Hier lezen we de rapportages in en kunnen we onze routes op zien. Ik loop stage in de thuiszorg.


Qua hygiëne kan het beter met de telefoons. Nu zoek ik iets hoe ik het best de telefoon schoon kan maken. Er moet alcohol in zitten anders gaan de bacteriën niet dood. Waar wij mee in aanraking komen.

Hoe kan ik dit het beste doen en met wat?

Met vriendelijke groet
Martha Bosma
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi M.Bosma

Welkom op het forum 🙂

Er zijn al veel studies gedaan hoe het beter kan met de hygiene in de zorg. Deze staan zelfs online 🙂
Een toestel bacterie vrij maken gaat helaas (nog) niet.
Dit is omdat de meeste toestellen niet tegen alcohol of water kunnen.

Je zou eventueel je toestel schoon kunnen maken met een Microveseldoekje.
Het is belangrijk niet te veel druk te zetten. Anders is er kans op beschadiging van de beschermlaag.
Hardnekkigere vlekken zijn te verwijderen door het microvezeldoekje een heel klein beetje vochtig te maken.

Het schoonhouden van je smartphone of tablet begint echter bij jezelf: persoonlijke hygiëne. Zorg ervoor dat je zelf regelmatig je handen wast om te voorkomen dat bacteriën en andere ziekmakers zich via je vingers kunnen verspreiden.
Daarnaast raad ik je ook aan om deze vraag eens te stellen bij de fabrikanten.
Heel veel succes met je stage!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi M.Bosma

Welkom op het forum 🙂

Er zijn al veel studies gedaan hoe het beter kan met de hygiene in de zorg. Deze staan zelfs online 🙂
Een toestel bacterie vrij maken gaat helaas (nog) niet.
Dit is omdat de meeste toestellen niet tegen alcohol of water kunnen.

Je zou eventueel je toestel schoon kunnen maken met een Microveseldoekje.
Het is belangrijk niet te veel druk te zetten. Anders is er kans op beschadiging van de beschermlaag.
Hardnekkigere vlekken zijn te verwijderen door het microvezeldoekje een heel klein beetje vochtig te maken.

Het schoonhouden van je smartphone of tablet begint echter bij jezelf: persoonlijke hygiëne. Zorg ervoor dat je zelf regelmatig je handen wast om te voorkomen dat bacteriën en andere ziekmakers zich via je vingers kunnen verspreiden.
Daarnaast raad ik je ook aan om deze vraag eens te stellen bij de fabrikanten.
Heel veel succes met je stage!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic