Beantwoord

Ik ben telefonisch in gesprek en wil dat een volgende beller naar voicemail gaat

  • 2 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 2834 Bekeken

Ik ben telefonisch in gesprek en wil dat een volgende beller naar voicemail gaat en niet zoals nu een ingesprekstoon krijgt. Hoe stel ik dat in?
icon

Beste antwoord door Steven 2 oktober 2018, 13:52

Wat gebeurt er precies? Wordt degene die belt gewoon niet doorverbonden of krijg je in beeld dat er een 2e beller is?
Staat de voicemail wel aan.

Via de community hebben wij helaas geen mogelijkheid om met je mee te kijken letterlijk of te controleren of alles correct staat bij ons in de systemen. Wegens privacy redenen kunnen wij dit helaas niet inzien.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @NAngevaare
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie kan je terug vinden in de Community:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/doorschakelen-en-voicemail-voor-abonnementen-alle-ins-outs-252684
Nou neen.... wellicht kijk ik niet goed.
Zodra de voicemail op actief staat en je wisselgesprekken in je toestel hebt uit staan, wordt een gesprek doorverbonden naar de voicemail zodra je in gesprek bent. Dit kun je via my Vodafone (website) instellen onder het kopje profiel en dan instellingen -doorschakelen/voicemail
Reputatie 7
Badge +17
Hoe schakel ik mijn nummer door naar een ander nummer via het Vodafone netwerk?
Heb je een abonnement dan kun je je nummer doorschakelen naar de voicemail, maar ook naar mobiele en vaste lijnen. Gebruik daarvoor de volgende netwerkcodes:

doorschakelen bij geen gehoor

  • Aanzetten: **61*gewenst nummer# Uitzetten: ##61#

doorschakelen bij in gesprek

  • Aanzetten: **67*gewenst nummer# Uitzetten: ##67#

doorschakelen bij niet bereikbaar

  • Aanzetten: **62*gewenst nummer# Uitzetten: ##62#

Direct doorschakelen

  • Aanzetten: **21*gewenst nummer# Uitzetten: ##21#
Helaas.... geheel goed ingesteld op de website en nog steeds wordt de volgende beller niet naar voicemail doorgezet als ik al in gesprek ben.....
dan wil je bellen met vodafone en door allerlei menu's en NOG STEEDS geen oplossing of uberhaubt iemand gesproken bij Vodafone. Dit ervaar ik niet als klantvriendelijk...
Wat gebeurt er precies? Wordt degene die belt gewoon niet doorverbonden of krijg je in beeld dat er een 2e beller is?
Staat de voicemail wel aan.

Via de community hebben wij helaas geen mogelijkheid om met je mee te kijken letterlijk of te controleren of alles correct staat bij ons in de systemen. Wegens privacy redenen kunnen wij dit helaas niet inzien.
Geen update meer, topic gesloten.