Beantwoord

Ik kan bepaalde personen niet bereiken

  • 18 mei 2018
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, maar ik kan bepaalde contacten niet meer bereiken. Als ik deze contacten bel dan gaat hij gelijk door naar de voicemail, ik heb in dit geval niet het verkeerde nummer en de telefoon van degene die ik wil bereiken heeft bereik, is aan en ook niet in gesprek. Kan ik hier iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 19 mei 2018, 09:26

Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is echt iets voor de klantenservice om voor je uit te zoeken. Je zou even op de website van Vodafone kunnen kijken of je daar iets kan vinden aan info, bv op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml (op die pagina staat ook een link met toestelhandleidingen voor netwerk instellingen).

Anders zou je nog deze pagina kunnen bekijken en je probleem melden, dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map (je moet dan inloggen op je My Vodafone). Kom je er helemaal niet uit dan kan je natuurlijk nog altijd via de My Vodafone app iemand van de klantenservice vragen via een chat. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik niet inzien wat er met je toestel, SIM-kaartje of abonnement aan de hand is.

Succes en laat nog even weten of het gelukt is.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is echt iets voor de klantenservice om voor je uit te zoeken. Je zou even op de website van Vodafone kunnen kijken of je daar iets kan vinden aan info, bv op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml (op die pagina staat ook een link met toestelhandleidingen voor netwerk instellingen).

Anders zou je nog deze pagina kunnen bekijken en je probleem melden, dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map (je moet dan inloggen op je My Vodafone). Kom je er helemaal niet uit dan kan je natuurlijk nog altijd via de My Vodafone app iemand van de klantenservice vragen via een chat. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik niet inzien wat er met je toestel, SIM-kaartje of abonnement aan de hand is.

Succes en laat nog even weten of het gelukt is.
geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.