simonephilipoom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet bellen

Ik kan niet bellen.
Mijn nota die gestorneerd was, heb ik vrijdag handmatig overgemaakt.

Graag zsm een oplossing
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi simonephilipoom
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en die kunnen jammer genoeg niet in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Daarom adviseer ik je om vandaag contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en daar te vragen wat er nu aan de hand is. Je kan ook een chat starten, als je dat wil.

Het duurt meestel 2 tot 24 uur voor de administratie verder alles op orde heeft, dat zou er mee te maken kunnen hebben dat je nog niet kunt bellen. Aangezien zondag er ook nog tussen komt. Maar een belletje en je weet het zeker 🙂

Succes en er komt vast duidelijkheid in 🙂
Fijn Feestdagen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi simonephilipoom
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en die kunnen jammer genoeg niet in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Daarom adviseer ik je om vandaag contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en daar te vragen wat er nu aan de hand is. Je kan ook een chat starten, als je dat wil.

Het duurt meestel 2 tot 24 uur voor de administratie verder alles op orde heeft, dat zou er mee te maken kunnen hebben dat je nog niet kunt bellen. Aangezien zondag er ook nog tussen komt. Maar een belletje en je weet het zeker 🙂

Succes en er komt vast duidelijkheid in 🙂
Fijn Feestdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status @simonephilipoom?
Wanneer je een achterstallige betaling hebt en je hebt het idee dat je nummer geblokkeerd is hierdoor, raad ik je aan 1201 te bellen met je mobiele telefoon. Ondanks blokkade is dat namelijk wel nog mogelijk. Mijn collega's kunnen je dan doorverbinden met de afdeling Betalingen die je meer informatie hierover kan geven. Ook kun je in My Vodafone natuurlijk altijd controleren of je al je rekeningen betaald zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic