Astride

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet bellen of gebeld worden

Sinds 2 dagen kan ik niet bellen of gebeld worden. Als ik bel krijg ik de melding dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is. Het werkt niet met Wifi en ook niet met 4G.
Onderweg in de auto werkt de 4G verbinding eveneens niet en dat is onhandig omdat Flitsmeister het daardoor niet doet.
Wat is er aan de hand? Waarom duurt de storing zo lang? Kan ik zelf iets doen om het weer werkend te krijgen? En waarom laat Vodafone niet actief weten dat er een storing is? Ik zie op internet talloze meldingen van klanten hierover.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Astride, dat is natuurlijk niet prettig. De storing van afgelopen maandag is maandagavond ook opgelost. Helpt het als je je toestel opnieuw start?

We hebben overigens op verschillende manieren laten weten dat er een storing was, namelijk via Twitter, Forum en er stond een melding in ons telefonisch menu van 1201.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Astride, dat is natuurlijk niet prettig. De storing van afgelopen maandag is maandagavond ook opgelost. Helpt het als je je toestel opnieuw start?

We hebben overigens op verschillende manieren laten weten dat er een storing was, namelijk via Twitter, Forum en er stond een melding in ons telefonisch menu van 1201.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic