Shanekok020

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag een aanbieding met Iphone XR

Ik ben aan het kijken voor een abbonement voor de Iphone Xr en ben niet bekend met de bundels en dan lijkt heel duur te zijn bij jullie. Ik heb ook gekeken bij andere providers en daar lijkt het goedkoper. Misschien doe ik iets fouts. Ik zou graag wat hulp krijgen zodat het voor mij makkelijker word.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Shanekok020
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat is duur en wat is goedkoop. Wat is goed en waar kan je problemen verwachten.
Dit zijn altijd lastige vragen en eigenlijk moet je gewoon afgaan op wat je zelf fijn vind. Bij Vodafone zit je natuurlijk wel gelijk bij de kern en als er dingen zijn dan is het misschien makkelijker op te lossen. Maar dat kan ook bij de andere hoofd providers. Daarnaast heb je ook nog providers die mogen abonnementen verkopen van de grote jongens, zoals Vodafone. Die kopen dan veel in zodat ze het goedkoper kunnen verkopen, net zoals de mobieltjes.

Ik weet niet of je al een abonnement hebt gehad want dan zou ik je adviseren om te kijken wat je laatste 6 maanden aan bellen en data is geweest. Daaruit kan je wel beetje zien wat je dan nodig denkt te hebben voor de komende jaren. Neem altijd iets meer, niet teveel, dan zit je wel goed. Daarnaast krijg je bij Vodafone ook nog eens dubbele data als je ook klant bent, of je ouders, van Ziggo en 5,- euro korting op bepaalde abonnementen (dat zie je als je een keuze maakt). EN je krijgt dan ook nog eens een extra zender pakket bij Ziggo en beveiliging voor je computer.

Dus al met al, je krijgt soms veel dingen bij providers en ze willen je allemaal maar graag als klant. Kom je er nu helemaal niet meer uit om het zelf online uit te zoeken, ga dan naar een Vodafone winkel. Die mensen helpen je graag en die kunnen ook alle prijzen op een rij zetten en kan je kijken wat je belangrijk vind.

Hoop je een beetje te hebben geïnformeerd. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel en anders veel plezier en succes met het kiezen van het juiste abonnement 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Shanekok020
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat is duur en wat is goedkoop. Wat is goed en waar kan je problemen verwachten.
Dit zijn altijd lastige vragen en eigenlijk moet je gewoon afgaan op wat je zelf fijn vind. Bij Vodafone zit je natuurlijk wel gelijk bij de kern en als er dingen zijn dan is het misschien makkelijker op te lossen. Maar dat kan ook bij de andere hoofd providers. Daarnaast heb je ook nog providers die mogen abonnementen verkopen van de grote jongens, zoals Vodafone. Die kopen dan veel in zodat ze het goedkoper kunnen verkopen, net zoals de mobieltjes.

Ik weet niet of je al een abonnement hebt gehad want dan zou ik je adviseren om te kijken wat je laatste 6 maanden aan bellen en data is geweest. Daaruit kan je wel beetje zien wat je dan nodig denkt te hebben voor de komende jaren. Neem altijd iets meer, niet teveel, dan zit je wel goed. Daarnaast krijg je bij Vodafone ook nog eens dubbele data als je ook klant bent, of je ouders, van Ziggo en 5,- euro korting op bepaalde abonnementen (dat zie je als je een keuze maakt). EN je krijgt dan ook nog eens een extra zender pakket bij Ziggo en beveiliging voor je computer.

Dus al met al, je krijgt soms veel dingen bij providers en ze willen je allemaal maar graag als klant. Kom je er nu helemaal niet meer uit om het zelf online uit te zoeken, ga dan naar een Vodafone winkel. Die mensen helpen je graag en die kunnen ook alle prijzen op een rij zetten en kan je kijken wat je belangrijk vind.

Hoop je een beetje te hebben geïnformeerd. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel en anders veel plezier en succes met het kiezen van het juiste abonnement 🙂
Shanekok020
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor het reageren en bedankt voor de tips ik zal het allemaal bekijken! Heb namelijk nog nooit een abbonement gehad!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oke, dat is dan wel spannend 🙂
Mijn advies zou wel zijn om een goede provider te nemen, niet de eerste de beste en de goedkoopste. Al hoewel ik me ook kan voorstellen dat als je net begint je niet zoveel geld wilt uitgeven. Succes in ieder geval en heb je nog vragen, stel ze gerust. Schroom niet, we zijn allemaal eens begonnen met een abonnement 😛
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic