Louisa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens geen foto's meer ontvangen of verzenden via mms/sms

Sinds 2 dagen kan ik ineens geen foto's meer verzenden /ontvangen via sms/mms. Ik ben gister langs de shop geweest en de medewerker daar leek het probleem verholpen te hebben. Maar nu blijkt dat dus niet t geval te zijn . Aangezien de foto's die ik stuur niet worden ontvangen ( verschillende contacten geprobeerd ) en als ze mij een foto sturen krijgen ze de melding dat de foto niet afgeleverd kan worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Louisa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zal waarschijnlijk een storing zijn. Iemand anders op de Community heeft het er ook al over.
Wacht even en probeer het vandaag en/of morgen nog eens. Mocht het dan nog niet goed gaan dan zou ik de klantenservicevan Vodafone even contacten en vragen wat er aan de hand is. Dit kan door te bellen of via My Vodafone chatten in de app en/of via je browser.

Ja kan ook even kijken op de storing pagina of je daar iets vinden kan. Verder nog even wachten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Louisa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zal waarschijnlijk een storing zijn. Iemand anders op de Community heeft het er ook al over.
Wacht even en probeer het vandaag en/of morgen nog eens. Mocht het dan nog niet goed gaan dan zou ik de klantenservicevan Vodafone even contacten en vragen wat er aan de hand is. Dit kan door te bellen of via My Vodafone chatten in de app en/of via je browser.

Ja kan ook even kijken op de storing pagina of je daar iets vinden kan. Verder nog even wachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic