Eddy75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlogprobleem My Vodafone

Goedemiddag,
Ik kan niet meer inloggen op My Vodafone.
Ik heb al jaren hetzelfde wachtwoord. Mijn computer onthoudt dit wachtwoord en vult het automatisch in als ik inlog. De Vodafonesite geeft mij nu steevast als reactie: 'Even een time out! Je kunt de komende 15 minuten niet inloggen'.
Iedere keer als ik een nieuwe poging doe krijg ik dit tekstje.
Als ik mijn wachtwoord wil resetten komt de e-mail met de link niet aan en als ik mijn logingegevens wil opvragen en daartoe mijn gegevens invoer verschijnt er een tekstje: 'Dat ging niet goed. Wil je het later nog eens proberen?'
Als ik 1201 bel krijg ik iemand aan de lijn die zegt dat mijn account (dat ik al jaren heb) niet teruggevonden kan worden en dat ik per e-mail een uitnodiging ontvang om een nieuwe account aan te maken (waarbij dan al mijn oude gegevens zoals facturen en verbruikshistorie wel weer raadpleegbaar zouden zijn, wat onlogisch klinkt maar goed). Maar deze e-mail komt ook niet aan. Wel krijg ik een sms met een link om de app te installeren maar die kan ik alleen met een account gebruiken. Ik zie op de website de mogelijkheid om sowieso een nieuw account aan te maken maar ik weet dan niet of al mijn oude gegevens uit mijn oude account ook weer worden hersteld en ik wil niet nog meer problemen veroorzaken door los van die beloofde uitnodiging per e-mail een nieuw account aan te maken.
Voor de volledigheid mijn klantgegevens:
Eddy *moderator edit: privégegevens verwijderd*
Ben redelijk ten einde raad dus een oplossing zou welkom zijn!
Eddy Schavemaker
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Eddy75, welkom op de Vodafone Community, Dit is een openbaar platform, ik heb daarom je privégegevens verwijderd. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, dan kan worden nagekeken waarom het inloggen niet lukt. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Eddy75, welkom op de Vodafone Community, Dit is een openbaar platform, ik heb daarom je privégegevens verwijderd. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, dan kan worden nagekeken waarom het inloggen niet lukt. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic