bradley

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

intern geheugen sony xperia L

Hallo, ik heb een probleem met mijn sony xperia L. Volgens mijn toestel is het interne geheugen vol. Hierdoor kan ik o.a. geen foto's en filmpjes meer maken. Als ik naar geheugen ga bij mijn instellingen staat er dat mijn foto's en video's ongeveer 3 GB in beslag nemen. Dit is zou dan de oorzaak moeten zijn voor het volle geheugen. Het probleem is alleen dat ik 0 foto's en 0 video's op mijn telefoon heb staan. Deze heb ik op mijn laptop gezet. Ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en mij zou kunnen helpen. Groeten Bradley
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hey Bradley,

Ik denk dat je dit gemakkelijk kunt oplossen door je toestel te formatteren of te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Maak wel even een backup van je bestanden zodat je deze erna kunt terugzetten. Ben benieuwd naar het resultaat.
bradley
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

bedankt voor je antwoord. Dit lijkt mij inderdaad de beste manier. Ik weet alleen niet hoe ik een backup moet maken van mijn bestanden. Zou je me dat kunnen uitleggen? En als ik die backup maak, gaan de apps dan ook mee of worden die verwijderd? Het liefste zou ik die houden namelijk.

Groeten Bradley
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Bradley, je hebt in ieder geval het programma Sony Ericsson PC companion nodig om een backup te maken. Als je dat programma installeert dan wijst het zich vanzelf. Je maakt dan een backup van alle bestanden op je telefoon, dus ook van de apps die erop staan.
bradley
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik heb dit nu gedaan, maar nu wil de backup weer op mijn telefoon zetten. Nu kan ik nergens vinden hoe ik dit moet doen. Weet jij misschien hoe dit moet?

groeten bradley
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kijk even op deze pagina. Daar vind je een handleiding van je toestel. Laat even weten of het daarmee is gelukt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic