Vera___

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Interne geheugen vol van HTC desire C

Ik heb een abonnement voor twee jaar lang met de HTC desire C. Ik heb een nu een jaar, en hij zegt nu opeens dat het interne geheugen vol zit. Dan geeft hij een paar opties: verplaatsen naar geheugenkaart of verwijderen. Nu heb ik de hoognodig gebruikte apps verplaats en de overbodige verwijderd, maar hij blijft de melding geven dat het intern geheugen vol zit.
Doordat het vol zit, kan ik ook geen updates meer verrichten. Er staan nu nog 3 apps op die ik zelf heb gedownload, en de rest van de apps stond al op mijn telefoon.
Iemand een idee hoe dit verlopen kan worden?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Je hebt min of meer hetzelfde probleem als deze andere gebruiker:

http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung-toestellen-software/Ik-ontvang-vaak-geen-smsjes-meer/td-p/69990

Hier staan wat tips en truuks.

Jouw probleem is wel minder dan de die gebruiker want je Desire C heeft 512 MB werkgeheugen in plaats van 256 MB bij die Samsung. Maar het is een kwestie van tijd voordat de vrienden van Facebook en WhatsApp hun apps weer updaten en dusdanig uitbreiden dat ook toestellen met 512 MB problemen gaan geven.

Mocht deze tip je probleem oplossen, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂


Bekijk in context

3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Je hebt min of meer hetzelfde probleem als deze andere gebruiker:

http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung-toestellen-software/Ik-ontvang-vaak-geen-smsjes-meer/td-p/69990

Hier staan wat tips en truuks.

Jouw probleem is wel minder dan de die gebruiker want je Desire C heeft 512 MB werkgeheugen in plaats van 256 MB bij die Samsung. Maar het is een kwestie van tijd voordat de vrienden van Facebook en WhatsApp hun apps weer updaten en dusdanig uitbreiden dat ook toestellen met 512 MB problemen gaan geven.

Mocht deze tip je probleem oplossen, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂


DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Vera.

Wat je naast bovenstaande tips ook kan doen is hier eens gaan kijken:

Opschonen geheugen Android telefoons

Misschien krijg je hier net die extra MB's mee terug die je zo nodig hebt 😉

Groeten!
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Of zet het toestel uit en herstart het en houd volume hoog + aan/uitknop in, je komt dan in hboot, in hboot navigeer naar recovery, ik heb geen desire c dus de volgende stap moet ik raden want het verschilt van telefoon tot telefoon(als het niet werkt probeer dan andere combi met volume knop omhoog of omlaag en de aan/uitknop), of je ziet direct een menu of je je moet volume omhoog in drukken en kort op aan/uit drukken en kom je in een menu. In dat menu kies je vervolgens voor wissen van cache en dalvik cache (wipe dalvik/cache oid.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic