Maximekoedoot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Dubrovnik

Klopt het dat er soms extra kosten worden gerekend als je internet gebruikt in Dubrovnik, Kroatië?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Maximekoedoot

Welkom op de community!
Het internet/ data verbruik in kroatië gaat van je bundel. Zodra deze op is worden er pas kosten buiten de bundel gemaakt.

Echter heb ik even gegoogled om te zien waar Dubrovnik ligt. En ik zie dat het in de buurt van de grens van Bosnië en Herzegovina ligt. Dit land valt helaas bij ons niet onder de EU landen.
Ik vermoed dan ook dat je telefoon af en toe verbinding maakt met het netwerk van Bosnië en Herzegovina.
Dit kun je terug zien in my Vodafone als je het verbruik gaat specificeren.

Om dit te voorkomen kun je het toestel op handmatig netwerk zetten en daarmee het netwerk van Kroatië selecteren. Hierdoor gaat hij niet automatisch over naar een ander netwerk.

Kun je bovenstaande eens controleren in het verbruik of dit daardoor komt? Mocht het niet lukken dan kun je het controleren via mijn collega's van Facebook/Twitter of via de chat.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Maximekoedoot

Welkom op de community!
Het internet/ data verbruik in kroatië gaat van je bundel. Zodra deze op is worden er pas kosten buiten de bundel gemaakt.

Echter heb ik even gegoogled om te zien waar Dubrovnik ligt. En ik zie dat het in de buurt van de grens van Bosnië en Herzegovina ligt. Dit land valt helaas bij ons niet onder de EU landen.
Ik vermoed dan ook dat je telefoon af en toe verbinding maakt met het netwerk van Bosnië en Herzegovina.
Dit kun je terug zien in my Vodafone als je het verbruik gaat specificeren.

Om dit te voorkomen kun je het toestel op handmatig netwerk zetten en daarmee het netwerk van Kroatië selecteren. Hierdoor gaat hij niet automatisch over naar een ander netwerk.

Kun je bovenstaande eens controleren in het verbruik of dit daardoor komt? Mocht het niet lukken dan kun je het controleren via mijn collega's van Facebook/Twitter of via de chat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic