Justist

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Maximaal in de EU

Beste,

Mijn abonnement bestaat uit 11GB (snel) per maand, plus oneindig (langzaam). Dit is opgedeeld als een 1GB abonnement en de 10GB 'Internet Maximaal' blox.
Nu vraag ik me af: Hoeveel GB kan ik vrij gebruiken binnen de EU (buiten Nederland), en vanaf waar moet ik (dus) extra gaan betalen?
Reden hiertoe is dat het niet heel duidelijk is tot in hoeverre Blox wel of niet meetellen, dan wel of mijn abonnement als 'oneindig data' telt of niet, en ik geen zin heb om dat te ontdekken zodra ik 60 euro aan kosten heb.







Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Justist,

De bundel van je abonnement en de daarbij horende BloX gelden sinds 01-06-2017 ook in de EU. Om misbruik te voorkomen is er wel een fair use policy (FUP) gekoppeld aan het verbruik. In dit topic lees je hier meer over. P.S. De 'Beperkt Internet BloX' waar je op doelt geldt alleen in Nederland.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Justist,

De bundel van je abonnement en de daarbij horende BloX gelden sinds 01-06-2017 ook in de EU. Om misbruik te voorkomen is er wel een fair use policy (FUP) gekoppeld aan het verbruik. In dit topic lees je hier meer over. P.S. De 'Beperkt Internet BloX' waar je op doelt geldt alleen in Nederland.
Justist
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik het begrijp heb ik dus voor de komende twee weken dat ik op vakantie ben 11GB in totaal te verstoken (en moet ik in de drie maanden na thuiskomst eenzelfde hoeveelheid gebruiken). Kan ik hier nog een expliciete bevestiging van krijgen (ervan uitgaande dat de informatie zoals ik die verstrekt heb klopt)?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Justist,

Dat klopt inderdaad. Helaas kan ik je niet een bevestiging sturen, maar je kunt dit als bevestiging zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic