cathrien

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet op mijn iPad in Nederland (prepaid)

Om op de camperplaats te kunnen internetten op mijn iPad heb ik tijdens verblijf in Duitsland een Prepaid SIM -karte fur Tablet gekocht en m.b.v. dagbundel deze naar volle tevredenheid gebruik.
Voor het zelfde doel heb ik in Nederland (voor gebruik in Nederland) een prepaid simkaartje gekocht en volgens de verkoper kan ik hiervoor ook een dagbundel via BloX ( 2,50 per dag) instellen. Dit is mij tot heden niet gelukt en heb deze vraag al gesteld aan Vodafone. Kreeg ik als antwoord dat er alleen "alles in een op prijs" voor 7,50 per dag in te stellen was. Wat is nu juist ? Ben ik verkeerd voorgelicht of is er voor Nederland wel een dagbundel voor mijn iPad in te zetten van 2,50 per dag. Als dit zo is hoe zet ik die dan aan. Wat ik tot heden gevonden heb gaat steeds over internetten op je mobiele telefoon. In afwachting van reacties, Stan.  
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Beste cathrien,

De dagbundel van 2,50 is alleen voor mobile telefoons.
Het klopt inderdaad dat er voor tablets en mobiel breedband kaartjes alleen een bundel is van €7,50 per dag.
Wat jammer dat je verkeerd geinformeerd bent. In jouw geval is het waarschijnlijk goedkoper om het Duitse kaartje op de camping te blijven gebruiken.


cathrien
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je dan een dagbundel van 7,50 aanmaakt wordt dit meteen van je te goed afgeschreven dacht ik gelezen te hebben. Als je dit niet verbruikt wat gebeurt er dan met het resterende deel ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reacite meer en een ouder topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic