WilCoW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

INTERNET WERELD AAN Marokko instellingen

Hallo,

Nu een aantal dagen in Marokko. Thuis INTERNET WERELD AAN gezet om contact te houden met thuisfront.
Bellen, sms werkt via Mor Meditel. Met roaming aan verwacht ik dat internet het ook doet. Helaas werkt dit niet. Moet ik handmatig speciale instellingen maken? (abonnement Red zakelijk, toestel Samsung Note)
4 Reacties 4
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik neem aan dat je data-roaming op je toestel aan hebt staan? Veel toestellen hebben dit standaard uit zodat ze geen dataverbinding maken op een buitenlands netwerk. Het staat als aanvinkbare optie bij de netwerkinstellingen in het toestel.

Mocht dat werken, kun je proberen via IAM te verbinden? Bellen/SMS werkt eigenlijk altijd, maar het kan soms zo zijn dat internet niet bij alle providers werkt in het buitenland.

Met wat geluk zul je zien dat hij gelijk met internet verbindt als je IAM gebruikt.
WilCoW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord RuudNL.
Het registreren op MOR IAM geeft hetzelfde probleem. Met roaming aan heb ik geen internetverbinding.
Dit euvel geldt overigens op twee toestellen met ieder een vodafone abonnement.Omgeveing Fes en omgeving Marrakech... Ook onderweg op de autoroute van Fes naar Marrakech bleef het probleem.Zjn er meer klanten die dit herkennen? Is er een werkende oplossing?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Zou een blokkade kunnen zijn (ook al heb je de bundel aan staan!). Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic, bundel bestaat niet meer. Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic