Robbie87

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Is 4G voldoende? Motorola Moto G6 Play

Goedeavond.

Ik heb een moto g6 play, die heeft geen 4G+ alleen 4G is dat voldoende?, Is 4g+ verplicht?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Robbie87, geen probleem, ik heb het onderwerp even aangepast. Is het toestel gekocht via Vodafone? Dan weet je zeker dat 4G moet werken. 4G+ is inderdaad niet inbegrepen in de specificaties van het toestel. Als het toestel via een andere weg is gekocht dan kan het zijn dat je een model hebt voor een andere markt. Dan zal moeten blijken of 4G goed werkt en of het overal werkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Robbie87, als het toestel geen 4G+ heeft kun je wel gewoon ons 4G-netwerk gebruiken. Het gaat om de Motorola Moto G6 toch? Volgens https://www.gsmarena.com/motorola_moto_g6-9000.php heeft het toestel wel ondersteuning voor LTE-A (2CA) Cat6 300/50 Mbps. 4G gaat maar tot 150 Mbps, dus het lijkt erop dat het toestel wel gewoon 4G+ heeft. 😉
Robbie87
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
goedemorgen

Helaas heb ik deze toestel

https://www.gsmarena.com/motorola_moto_g6_play-9002.php.

Hoelang kunnen wij nu 4G gebruiken en waneer is 4G+ echt de standaard, of maakt dat niet uit.

Ik heb echt de Moto G6 play, moto g6 is een spelfout excuus hiervoor.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Robbie87, geen probleem, ik heb het onderwerp even aangepast. Is het toestel gekocht via Vodafone? Dan weet je zeker dat 4G moet werken. 4G+ is inderdaad niet inbegrepen in de specificaties van het toestel. Als het toestel via een andere weg is gekocht dan kan het zijn dat je een model hebt voor een andere markt. Dan zal moeten blijken of 4G goed werkt en of het overal werkt.
Robbie87
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Bedankt voor je uitleg, dus met 4G kunnen wij nog even vooruit. Is 4G+ een uitbreiding?.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic