SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Je smartphone buiten opladen?

Hi! Alle,

Op Facebook kwam ik nog laatst een post tegen en dan wel deze tekst en met deze foto eronder:

Goed nieuws voor iedereen die van buiten spelen houdt. Vanaf vandaag laad je op het Museumplein je telefoon op met de kracht van de zon. Power to you! [Gisteren]



Wat vindt jij van dit idee?

Ook in de Verenigde Staten (New York) werd een experiment gehouden door de volgende provider AT&T, hun deden deze test of het een succes was, volgens mij werd dit ook een goed succes daar!

Don't worry! Rogier poste dit nog even eronder (kudos naar jouw als je dit hoort of ziet)!

Er is veel gedaan om deze paal zo veel mogelijk 'hufterproof' te maken, Martein. Zo zit er een anti-graffiti-lak op de paal, dus graffiti is er snel af te krijgen. Als de kabels door onbenullen kapot worden gemaakt (wat natuurlijk niet te hopen is), worden deze binnen 48 uur vervangen. Oh en de paal is niet zomaar om te duwen of mee te nemen, deze weegt namelijk over de 300 kilo en zit héél stevig in de grond. Groet, Rogier



Helaas moet je gemeente wel ervoor instemmen voordat deze paal bij jou de grond in worden geplaatst dus dat is maar spannend afwachten! Laten we hopen dat andere gemeentes door onze mooie hoofdstad is geïnspireerd.

Maar met dank aan: Dutch Solar Group!

Als ik er binnenkort in de buurt ben (woon zelf in Amsterdam lol)! Zal ik zeker even en kijkje nemen :).
Spot jij 'Samsung' ergens? Qua design ziet het ook zeker mooi en goed uit. Nu nog Maastricht en dan één in de buurt van het Vodafone kantoor :D. Ze moeten eigenlijk voor elke winkel van Vodafone/kantoor deze plaatsen moeten de gemeentes het wel eens zijn hé..

Tip... staat er nog zo en paal tijdens Nieuwjaar heel laat dit jaar laad je smartphone s.v.p niet op voordat er ongelukken komen je kent het wel tegenwoordig....
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Grappig !
Idee voor een nieuwe yel voor Vodafone:

"Solar Power To You And Everyone"

Succes !

Netwerker


SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Haha @Netwerker!
Dan zal het wel nog en lang tijdje duren voordat die yel wordt gebruikt :S.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik vind hem leuk @Netwerker ! Ik stem voor 😄
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Coming soon.., De nieuwe video van Vodafone op TV! 3, 2, 1 and action, go.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Wordt je smartphone dan niet gejat?
Ik hou het wel bij een powerbank. Kan ik ze bij me houden.
Of kan je smartphone dan in een soort locker stoppen?
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Het blijft wel de bedoeling dat je bij je toestel blijft staan Jeroensky 😉 (anders ben je hem inderdaad kwijt wat je natuurlijk niet wilt).
En locker is er helaas niet.

De oplaadpaal is meer bedoeld voor de mensen die weinig batterij hebben toch nog even batterij nodig hebben :). Maar het blijven leuke ontwikkelingen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic