marij1959

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

kan een 0800nr niet bellen

Hallo,
Ik heb overal gezocht, maar kan niet vinden waarom ik een 0800 nummer van PayPal niet kan bellen. Ik krijg een Engelssprekende dame en vertelt dat dit een test is en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Graag s.v.p. een oplossing.
Groet, Marij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marij1959
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Het is wonderbaarlijk opgelost! Ik heb 3 x op de herhaaltoets gedrukt en kreeg de 3e keer (1 d. later) ineens normaal contact. I k begrijp er nog steeds niets van, maar goed, ik heb ze gesproken en daar ging het om.
Groet, Marij

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marij1959
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe bedoel je dat je een tekst krijgt met een test info??
Dat heeft dan toch niets met het bellen naar 0800 nummers te maken?
Kan je wel naar andere 0800 nummers bellen? Is er niet iets mis bij PayPal?

Kan je je Simkaart eens in een ander toestel stoppen om te kijken of je met dat toestel dan wel naar het 0800 kan bellen. Misschien dit er wel een blokkade in je toestel?! Als die het wel doet in een ander toestel kan dit het geval zijn.

Je kan online controleren via My Vodafone.
Kies dan voor PRODUCTEN in het menu en scroll naar beneden en daar klik je op DIENSTEN BLOKKEREN.
Daar moeten alle blokjes op 0 staan (grijs).

Mocht het dan helemaal niet lukken dan adviseer ik je om de klantenservice van Vodafone te bellen en te vragen of ze willen bekijken of je ergens een blokkade voor hebt. Succes in ieder geval en laat even weten of het is gelukt.
marij1959
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Dank voor snelle reactie. Het lukte niet om via 'mijn vodafone' te checken of alles bij diensten blokkeren uit stond, omdat ik steeds de mededeling kreeg dat het 'niet lukte' en of ik de Kl.serv. wilde bellen. Na het hele menu doorgespit te hebben heb ik meer dan 10 min. aan de lijn gehangen. Ik probeer het een andere keer nog eens.
Groet, Marij
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het inmiddels kunnen achterhalen waar het aan ligt?
Mocht het nog niet opgelost zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Mijn directe collega's kijken graag met je mee hiervoor.
Mochten zij het oplossen, kun je dit hier dan ook laten weten?
marij1959
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Het is wonderbaarlijk opgelost! Ik heb 3 x op de herhaaltoets gedrukt en kreeg de 3e keer (1 d. later) ineens normaal contact. I k begrijp er nog steeds niets van, maar goed, ik heb ze gesproken en daar ging het om.
Groet, Marij
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah fijn om te lezen dat het toch werkt. Waaraan het gelegen heeft kan ik je helaas niet vertellen omdat ik geen toegang heb tot de systemen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic