HenkSander

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan er een notificatie volgen via MyVodafone in geval van netwerkstoring?

Hallo allen,

Zou het niet kunnen dat Vodafone een notificatie via de app stuurt als er een netwerkstoring is? Dit kan dan niet mobiel, maar zou wel kunnen als je met een wifi netwerk verbonden bent?

Het is maar een idee.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
Hoi HenkSander
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees zojuist dit bericht van Serkan (moderator van Vodafone):
We werken nog steeds met man en macht om de problemen op te lossen en iedereen zo snel mogelijk weer te verbinden met het netwerk. Ik zal spoedig een nieuwe update plaatsen in dit topic. Nogmaals bedankt voor het begrip en onze excuses voor het ongemak!

Overigens is je idee wel netjes! Wie weet kunnen ze er iets mee een volgende keer....
Al hoewel, liever geen storing meer 🙂
HenkSander
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy Natuurlijk gaan we voor geen storingen. Maar zoals overal in de IT ( waar we tegenwoordig veel van afhankelijk zijn ) zullen er altijd storingen blijven. Vaak is het een menselijke fout, of een technisch falen.

Nu weer even ontopic, ja, het zou voor de tijd tussen storing en inlichten van de klanten een groot voordeel zijn. Eventueel met een sms als het netwerk er niet is? Maar daar ken ik momenteel het netwerk nog niet voldoende voor. Maar het lijkt me ook niet mogelijk. Samen komen we er wel.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
Iemand van Vodafone heeft zojuist een nieuwe update geplaatst in het storingstopic.
Ik adviseer je om dat topic in de gaten te houden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dankjewel voor het meedenken. Ik zal de feedback intern doorspelen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic