Beantwoord

Kan geen SMS ontvangen iPhone 7plus iOS 11

• 30 juli 2018
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Ik kom er net achter dat ik geen sms'jes ontvang. Ik heb een testbericht aan mezelf verstuurd. Deze kwam wel binnen.
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart zonder resultaat.

groet
icon

Beste antwoord door Energieboy 30 juli 2018, 11:45

Hoi @Rene662 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is te gaan naar je instellingen - berichten en daar kijken of je instellingen wel goed staan. Zo ie zo even iMessage uit- en weer aanzetten. En kijk daar ook gelijk of Stuur als SMS wel aan staat 🙂

Even goed controleren en mocht het niet lukken dan zou ik bij instellingen - algemeen - stel opnieuw in je netwerkinstellingen herstellen (dat wil ook zeker nog wel eens helpen.). Probeer het even en dan horen we wel of het is gelukt.

Succes!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Rene662 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is te gaan naar je instellingen - berichten en daar kijken of je instellingen wel goed staan. Zo ie zo even iMessage uit- en weer aanzetten. En kijk daar ook gelijk of Stuur als SMS wel aan staat 🙂

Even goed controleren en mocht het niet lukken dan zou ik bij instellingen - algemeen - stel opnieuw in je netwerkinstellingen herstellen (dat wil ook zeker nog wel eens helpen.). Probeer het even en dan horen we wel of het is gelukt.

Succes!
Probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +17
Top @Rene662 ,
Goed dat je het ook even laat weten... Veel plezier!!
Topic gesloten.