Beantwoord

Kan niet bellen

  • 19 december 2018
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Vandaag is mijn abonnement overgegaan naar Vodofane. Ik kan alleen niet bellen. Krijg de melding geen netwerk beschikbaar!
icon

Beste antwoord door Energieboy 19 december 2018, 10:21

Hoi @evert1955
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan even duren voor het nummer omgezet is. Mocht je nu na 14:00 uur nog niets hebben vernomen dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Echter, doe dit pas als je de volgende dingen zelf hebt geprobeerd om te verhelpen:
1) Toestel even uit- en weer aanzetten (dan pakt die het netwerk)
2) SIMkaartje uit je toestel halen, uitzetten, 10 minuten wachten, Vodafone SIMkaartje erin steken en weer aanzetten

Wil dit echt niet werken, dan de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat starten zodat je via je browser kan chatten!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @evert1955
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan even duren voor het nummer omgezet is. Mocht je nu na 14:00 uur nog niets hebben vernomen dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Echter, doe dit pas als je de volgende dingen zelf hebt geprobeerd om te verhelpen:
1) Toestel even uit- en weer aanzetten (dan pakt die het netwerk)
2) SIMkaartje uit je toestel halen, uitzetten, 10 minuten wachten, Vodafone SIMkaartje erin steken en weer aanzetten

Wil dit echt niet werken, dan de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat starten zodat je via je browser kan chatten!
Is reeds opgelost, thnx
Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.