evert1955

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet bellen

Vandaag is mijn abonnement overgegaan naar Vodofane. Ik kan alleen niet bellen. Krijg de melding geen netwerk beschikbaar!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi evert1955
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan even duren voor het nummer omgezet is. Mocht je nu na 14:00 uur nog niets hebben vernomen dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Echter, doe dit pas als je de volgende dingen zelf hebt geprobeerd om te verhelpen:
1) Toestel even uit- en weer aanzetten (dan pakt die het netwerk)
2) SIMkaartje uit je toestel halen, uitzetten, 10 minuten wachten, Vodafone SIMkaartje erin steken en weer aanzetten

Wil dit echt niet werken, dan de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat starten zodat je via je browser kan chatten!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi evert1955
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan even duren voor het nummer omgezet is. Mocht je nu na 14:00 uur nog niets hebben vernomen dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Echter, doe dit pas als je de volgende dingen zelf hebt geprobeerd om te verhelpen:
1) Toestel even uit- en weer aanzetten (dan pakt die het netwerk)
2) SIMkaartje uit je toestel halen, uitzetten, 10 minuten wachten, Vodafone SIMkaartje erin steken en weer aanzetten

Wil dit echt niet werken, dan de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat starten zodat je via je browser kan chatten!
evert1955
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is reeds opgelost, thnx
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic