middia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen of internetten op mijn vakantie telefoon doet het verder wel

Ik ben op vakantie maar mijn vodafone ligt eruit,kan niet bellen of internetten en smsjes versturen.
Heb hier geen bereik,maar heb wel internet van het huisje kan wel appen.
Zit in Drenthe .Is er hier een storing of zoiets????
Mijn telefoon is niet kapot simkaart is goed.
Graag antwoord hierop.

En ik kreeg een mailtje van jullie gisteren met welkom in Duitsland terwijl ik in Hoogenveen zit hoe kan dat ????
Ik heb dat ook in Rotterdam gehad daar kreeg ik een paar maanden geleden ook een mailtje van welkom in Duitsland terwijl ik in rotterdam zit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi middia
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Heb je je Sim-kaart er al eens uitgehaald, opnieuw erin en je toestel weer aan gezet? Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog bij instellingen - Mobiel Netwerk kijken of je handmatig van provider kan veranderen (kies je even een andere provider en daarna die weer van Vodafone). Soms wil dat ook nog wel eens werken.

Over je laatste vraag kan ik geen antwoord geven, daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten eigenlijk. Probeer overigens ook nog even een ander Sim-kaartje in je toestel, even kijken of dat allemaal wel goed gaat. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt en zeker nog een fijne vakantie!


Ter aanvulling: er was donderdag wel een storing: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-opgelost-295379

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi middia
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Heb je je Sim-kaart er al eens uitgehaald, opnieuw erin en je toestel weer aan gezet? Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog bij instellingen - Mobiel Netwerk kijken of je handmatig van provider kan veranderen (kies je even een andere provider en daarna die weer van Vodafone). Soms wil dat ook nog wel eens werken.

Over je laatste vraag kan ik geen antwoord geven, daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten eigenlijk. Probeer overigens ook nog even een ander Sim-kaartje in je toestel, even kijken of dat allemaal wel goed gaat. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt en zeker nog een fijne vakantie!


Ter aanvulling: er was donderdag wel een storing: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-opgelost-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic