Fleur van Damme

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op de My Vodafone app

Hallo, ik kan niet in de Vodafone app. Telkens als ik wil inloggen staat er even een Time-out! En dat ik de komende 15 minuten niet kan inloggen. En als ik dan 15 minuten of langer wacht zegt hij weer hetzelfde. En nu kan ik mijn verbruik dus niet zien... weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Fleur van Damme

Welkom op het forum!

Kun je wel inloggen in My Vodafone via onze website?
Mocht dit niet lukken, dan kun je via de website een wachtwoord reset doen. Je kunt ook eventueel aan mijn collega's via Twitter , Facebook of via de chat vragen of zij het wachtwoord voor je willen resetten.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Fleur van Damme

Welkom op het forum!

Kun je wel inloggen in My Vodafone via onze website?
Mocht dit niet lukken, dan kun je via de website een wachtwoord reset doen. Je kunt ook eventueel aan mijn collega's via Twitter , Facebook of via de chat vragen of zij het wachtwoord voor je willen resetten.

Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een wachtwoord reset kunnen doen of hebben mijn collega's dit kunnen oplossen voor je Fleur van Damme
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic