anon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan prepaid kaart niet activeren

Ik heb een prepaid kaart zonder tegoed, daarnaast €10 gekocht. Als ik de instructies volg krijg ik te horen dat ik niet aangemeld ben (op het netwerk)?!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi anon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan is misschien je SIMkaart van je prepaid toestel nog niet aangemeld met het netwerk van Vodafone. Een prepaid simkaart activeer je door er mee te bellen!! Daarna kan je je SIMkaart opwaarderen met die 10,- euro.

Maak daarna een account aan voor My Vodafone. Daarmee kun je altijd je tegoed en verbruik zien, ook in de My Vodafone App op je toestel. Wel doen hoor, want zo'n account is altijd handig. Zoals inzicht van je tegoed maar ook voor als je je SIMkaart kwijt bent of zo.

Succes en ik denk dat het wel lukt 🙂
Fijne Feestdagen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi anon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan is misschien je SIMkaart van je prepaid toestel nog niet aangemeld met het netwerk van Vodafone. Een prepaid simkaart activeer je door er mee te bellen!! Daarna kan je je SIMkaart opwaarderen met die 10,- euro.

Maak daarna een account aan voor My Vodafone. Daarmee kun je altijd je tegoed en verbruik zien, ook in de My Vodafone App op je toestel. Wel doen hoor, want zo'n account is altijd handig. Zoals inzicht van je tegoed maar ook voor als je je SIMkaart kwijt bent of zo.

Succes en ik denk dat het wel lukt 🙂
Fijne Feestdagen!
anon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Energieboy,

Ik kan niet bellen (buiten 112) omdat ik niet aangemeld ben, anders had ik de *102*opwaardeercode# ook wel kunnen sturen. Catch 22...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is vreemd want een prepaid SIM kan je activeren door te bellen.
Maar goed, geen probleem. Je kan nu nog even snel contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door een chat te starten en ze te vragen of ze je kunnen helpen je SIMkaart te activeren. Je kan ze ook bellen maar misschien is een chat makkelijker!

Lukt de chat niet, bel dan de klantenservice van Vodafone.
anon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic