Martijn_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht: Levering door Dynalogic 2x niet gedaan

Goedenavond,

Ik heb recent een abonnement bij Vodafone afgesloten en de bijbehorende SIM kaart zou bezorgd worden met Dynalogic.

Zaterdag 2 maart, ik ben thuis in het afgesproken tijdframe, krijg een sms en mail dat de koerier er bijna is en even na het verwachte tijdstip.... "We hebben u niet thuis aangetroffen". Hoogst merkwaardig, dus ik bel direct Dynalogic, waar de klantenservice mij vertelt dat de koerier volgens hun GPS wel langs is geweest. Ter info, mijn bel werkt prima. Ok, geen idee wat hier is gebeurd, verevelend, maar er zal dan maar een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden.

Poging 2, maandagavond (vandaag) 5 maart. Ik ben weer thuis, sms/mail wordt weer verstuurd en ik kijk nu regelmatig uit het raam rond het aangegeven tijdstip. Ik zie de koerier voor de deur stoppen, ik maak mij gereed om naar benden te gaan (ik woon op de tweede etage), maar voordat ik het trappenhuis in loop hoor ik mijn vriendin al zeggen dat de koerier weer is vertrokken zonder uit te stappen. Pardon, wat!? Een minuut later krijg ik weer de melding: "We hebben u niet thuis aangetroffen". Sorry, maar hier kan ik met mijn verstand niet bij, wat heeft de koerier hier mee te winnen? Hij was er al en het had 'm een minuut extra gekost om even uit te stappen, aan te bellen en mij m'n pakketje te overhandigen (m.a.w, om z'n werk te doen). Probeert Dynalogic meer ritjes te registreren? Hebben hun koeriers simpelweg lak aan alles en iedereen?

Wat ik nu van Vodafone verwacht:

  • Een actie richting Dynalogic (het internet staat vol van dergelijke klachten). Dit lijkt mij namelijk niet de eerste indruk die je wil achterlaten op een nieuwe klant. Daarbij betaalt Vodafone nu voor diensten van Dynalogic die opzettelijk niet geleverd worden.
  • Een andere manier om mijn SIM kaart in ontvangst te nemen dan via Dynalogic. Tot 2x toe is mijn tijd verspilt en ik heb er 0% vertrouwen in dat het bij een derde poging wel lukt.
Ik ben na vanavond echt stomverbaasd over Dynalogic en hoop dat Vodafone mijn verontwaardiging deelt over hoe Dynalogic met de klanten van Vodafone omgaat.

Ik hoop spoedig van jullie te horen!
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Martijn_,

Wat een situatie. Heel erg vreemd dat jullie het busje voor je deur hebben zien staan, maar dat er vervolgens helemaal niet aangebeld is. Sorry daarvoor!
Het is voor ons helaas niet mogelijk om de simkaart via een andere manier te bezorgen dan via Dynalogic.

Ik zie dat we inmiddels 2 dagen verder zijn. Heb je toevallig nog contact gehad met hen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic