erikjansen91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht nummerbehoud

Ik heb in totaal al zo'n 2 uur met Vodafone aan de lijn gehangen om mijn probleem op te lossen. Nummerbehoud werkt niet naar behoren, en ik zou hier uiteindelijk per e-mail meer informatie over ontvangen. Ik heb inmiddels nog steeds niets gehoord en de Klantenservice helpt niet.

Ik wil òf dat mijn nummerbehoud wordt geregeld, òf € 2,50 terug ontvangen voor de voor niets gekochte SIM-kaart. Beide oplossingen zijn voor mij prima, maar ik ben helemaal klaar met bellen naar de Klantenservice, en horen "Ik weet het ook niet, meneer"...

Ik woon in het buitenland, dus ik ben niet in de gelegenheid om langs een Vodafone-winkel te gaan.

Met vriendelijke groet,
Erik Jansen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi erikjansen91
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je slechte ervaring hebt met de klantenservice. Echter, de community kan je hier niet in verder helpen omdat wij klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is. Je zal daar toch echt iemand van Vodafone voor moeten spreken en dat kan alleen via de klantenservice van Vodafone.

Maar je kan ook chatten met de klantenservice van Vodafone, dan hoef je niet te bellen! Wil je chatten, klik hier om de chat starten en als er iemand online is kan die je prima helpen met al je informatie. Dan heb je geen kosten en hoef je ook niet langs een Vodafone winkel.

Kom je er helemaal niet meer uit dan kan je ook nog een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je ook helpen en uitzoeken wat er aan de hand is. Succes en hoop dat het snel voor je opgelost kan worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi erikjansen91
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je slechte ervaring hebt met de klantenservice. Echter, de community kan je hier niet in verder helpen omdat wij klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen kijken wat er aan de hand is. Je zal daar toch echt iemand van Vodafone voor moeten spreken en dat kan alleen via de klantenservice van Vodafone.

Maar je kan ook chatten met de klantenservice van Vodafone, dan hoef je niet te bellen! Wil je chatten, klik hier om de chat starten en als er iemand online is kan die je prima helpen met al je informatie. Dan heb je geen kosten en hoef je ook niet langs een Vodafone winkel.

Kom je er helemaal niet meer uit dan kan je ook nog een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je ook helpen en uitzoeken wat er aan de hand is. Succes en hoop dat het snel voor je opgelost kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten omdat we via de Community geen oplossing hierin kunnen bieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic