Akihabara

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice contact & afhandeling aanbod bestelling

Beste medewerkers @ Vodafone,

Vandaag heb ik 3 uur en 53 seconden gesproken met de klantenservice.
Na veel in de wacht te zijn geweest, was er duidelijkheid en een voor mij acceptabel aanbod:
Ik zou mijn abbonement verlengen met 2 jaar + gsm Huawei Mate 20 Pro & tevens overstappen naar ziggo pakket thuis.

De verbinding werd verbroken omstreeks 19:40 en alles was nog net niet afgehandeld en ik kon ook met geen mogelijkheid terugbellen.

Hoe moet het nu verder? want zo loop ik mijn aanbod dus mis…..

Zou graag opheldering krijgen voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Daniel van Herk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Akihabara
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy

Hartelijk dank voor de moeite om mijn vraag zo goed als mogelijk te beantwoorden.

Ik heb maar weer de klantenservice gebeld….. totaal zal het inmiddels 4+uur zijn en ik denk dat ik wel 8 mensen heb gesproken.

Wat mij zo heel erg verbaasde is dat de dame in kwestie die mij de dag ervoor al zo goed behulpzaam was, ook netjes een aantekening had gemaakt in hun systeem.
Dus toen ik mijn verhaal opnieuw moest gaan doen bij een ander persoon, deze dus al kon zien wat er de dag ervoor was voorgevallen.

Alles is dus heel professioneel aangepakt en opgelost, ben er echt tevreden over.

.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Akihabara
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel vervelend zeg. Heb je net een mooi aanbod en dan verbreekt de verbinding. Ik weet natuurlijk niet of ze al je gegevens al hadden, anders begrijp ik wel dat ze niet kunnen terug bellen. Zelf bellen is dan ook lastig, zeker als het al zo laat is. Je zou ze vandaag nog eens kunnen bellen en uitleggen wat er is gebeurd maar je kan ook een privé berichtje sturen via Facebook en/of Twitter. Daarin uitleggen wat er is gebeurd en dan nemen ze terug contact met je op. Bellen met de klantenservice van Vodafone kan natuurlijk overigens ook wel hoor!

Hier via de community kunnen we niets doen want we zijn klanten onder elkaar die klanten helpen met vragen. Deze vraag is te specifiek en administratief gericht en daarom vanuit hier niet op te lossen. Als ik het had kunnen doen dan had ik het wel gedaan :). Maar goed, dit is op dit moment het beste om te doen en dan denk ik dat het wel goed komt.

Wil je nog even laten weten of het is gelukt?!
Akihabara
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy

Hartelijk dank voor de moeite om mijn vraag zo goed als mogelijk te beantwoorden.

Ik heb maar weer de klantenservice gebeld….. totaal zal het inmiddels 4+uur zijn en ik denk dat ik wel 8 mensen heb gesproken.

Wat mij zo heel erg verbaasde is dat de dame in kwestie die mij de dag ervoor al zo goed behulpzaam was, ook netjes een aantekening had gemaakt in hun systeem.
Dus toen ik mijn verhaal opnieuw moest gaan doen bij een ander persoon, deze dus al kon zien wat er de dag ervoor was voorgevallen.

Alles is dus heel professioneel aangepakt en opgelost, ben er echt tevreden over.

.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen @Akihabara. Dan kan ik dit topic sluiten. Veel plezier met je nieuwe abonnementen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic