karrievanruler

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantnummer

Wil mijn e mail adres veranderden maar dan moet ik mijn klantnr invullen
En op de afschriften van de bank staat het nr afgeschermd
Heb geen contract want alles is toen via de mail gegaan en inloggen lukt niet omdat mijn ww van mijn oude mail adres niet meer wérkt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Joi karrievanruler
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je naar je My Vodafone gaat (of de app) dan kies je voor rekeningen en daarna klik je een rekening aan. Daarop staat links bovenin je klantnummer. Dit is de manier zoals ik hem zojuist heb gevonden.

MAar nu ik even snel terug lees, je kan niet inloggen. Heel vervelend en dan is er een oplossing. Stuur een privé beticht via Facebook en/of Twitter of bel morgen de klantenservice van Vodafone. (Wegens kerst zou ik een bericht sturen, dan heb je sneller antwoord).

Deze mensen kunnen je vertellen wat je klantnummer is. Sorry dat het niet op een andere manier kan. Fijne Kerstavond en Fijne Feestdagen gewenst.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Joi karrievanruler
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je naar je My Vodafone gaat (of de app) dan kies je voor rekeningen en daarna klik je een rekening aan. Daarop staat links bovenin je klantnummer. Dit is de manier zoals ik hem zojuist heb gevonden.

MAar nu ik even snel terug lees, je kan niet inloggen. Heel vervelend en dan is er een oplossing. Stuur een privé beticht via Facebook en/of Twitter of bel morgen de klantenservice van Vodafone. (Wegens kerst zou ik een bericht sturen, dan heb je sneller antwoord).

Deze mensen kunnen je vertellen wat je klantnummer is. Sorry dat het niet op een andere manier kan. Fijne Kerstavond en Fijne Feestdagen gewenst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij communiceren geen klantnummer. Wel kunnen wij ervoor zorgen dat je weer kunt inloggen.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee en zorgen we ervoor dat je kunt inloggen.
Het klantnummer staat vermeld op een factuur, contract, in My Vodafone (website) of inderdaad op een afschrift.
karrievanruler
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bbedankt voor de reactie, probleem gelukkig al opgelost, ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic