msahin96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kom ik tóch in aanmerking voor de Gratis Extra's van Vodafone?

Goedemiddag,

Zoals bekend profiteert men van interessante extra's wanneer Vodafone met Ziggo gecombineerd wordt.

De voorwaarden zijn als volgt:

- Vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mb per seconde

- Digitale TV van Ziggo (incl. Mediabox of CI+ module)

Op basis hiervan kom ik niet in aanmerking, maar toch wilde ik een poging wagen en vroeg ik me af of ik met een afname van 200 Mbit/s zonder Interactieve TV alsnog gebruik mag maken van de Gratis Extra's.

Puur gebaseerd op het feit dat deze combinatie met de huidige prijzen (als het goed is) meer geld in het laatje brengt − maandelijks €51,50 − vergeleken met een afname van 40 Mbit/s i.c.m. Digitale TV voor maandelijks €46,50.

Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen.

Met vriendelijke groet,

Sahin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi msahin96
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hele goede vraag en slim om deze hier neer te leggen. Wie niet waagt wie niet wint, zullen we maar zeggen. Eigenlijk is het heel duidelijk vanuit Ziggo, als je geen interactieve TV afneemt dan is het ook niet mogelijk om voor de extra's in aanmerking te komen. Je moet echt voldoen aan de voorwaarden die Ziggo je geeft en dat is de Digitale TV van Ziggo (incl. Mediabox of CI+ module). Je kijkt nu nog niet digitaal begrijp ik?

Snap je berekening goed maar dit zijn de regels die VodafoneZiggo hebben gemaakt. Het kan me voorstellen dat je denkt dat ik als klant dit makkelijk kan vertellen en dat je toch meer wenst te weten te komen over deze aanbieding. Dan kan ik je alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Ziggo. Daar kan je online ook chatten met de klantenservice voor hetzelfde antwoord :wink:

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi msahin96
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hele goede vraag en slim om deze hier neer te leggen. Wie niet waagt wie niet wint, zullen we maar zeggen. Eigenlijk is het heel duidelijk vanuit Ziggo, als je geen interactieve TV afneemt dan is het ook niet mogelijk om voor de extra's in aanmerking te komen. Je moet echt voldoen aan de voorwaarden die Ziggo je geeft en dat is de Digitale TV van Ziggo (incl. Mediabox of CI+ module). Je kijkt nu nog niet digitaal begrijp ik?

Snap je berekening goed maar dit zijn de regels die VodafoneZiggo hebben gemaakt. Het kan me voorstellen dat je denkt dat ik als klant dit makkelijk kan vertellen en dat je toch meer wenst te weten te komen over deze aanbieding. Dan kan ik je alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Ziggo. Daar kan je online ook chatten met de klantenservice voor hetzelfde antwoord :wink:

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi msahin96

Heb je nog contact gehad hierover met de klantenservice? Vanuit hier is er helaas geen mogelijkheid om kortingen toe te zeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic