LLaura

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten reparatie scherm Samsung Galaxy S6

Hi,

Mijn telefoonscherm heeft na een val allemaal barsten in het scherm.
Ik ben benieuwd wat de kosten zijn voor het repareren (oftewel nieuw plaatsen van scherm). Voordat ik het definitief laat maken, moet ik het eerst als schademelding bij de verzekering aanmelden.

Ik hoor het graag.

Groet Laura
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LLaura
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je op internet zoekt dan kom je zo rond de 200,- tot 250,- euro per reparatie van een gebarsten scherm. Hoeveel dit gaat kosten bij Vodafone weet ik niet maar kan je wel aanraden om langs een Samsung Service Center te gaan, dat gaat sneller in ieder geval. Maar je zegt dat je een verzekering hebt afgesloten, of bedoel je gewoon je eigen inboedel verzekering?

Woon je in of dichtbij Amsterdam, Maastricht of Groningen? Vodafone's reparatiebalies in de Vodafone winkels in deze steden hebben de officiële licentie van Samsung om bijna alle Samsung-toestellen ter plekke te repareren. (Vodafone Amsterdam, Wibautstraat 139 - Vodafone Maastricht Centrum, Grote Straat 24 - Vodafone Groningen Centrum, Herenstraat 51) Misschien kan je ze proberen te bellen of zoals ik al schreef, langs een andere Samsung Service Center gaan.

Verder doet Vodafone zelf ook een schatting en geeft nooit direct een vast bedrag.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LLaura
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je op internet zoekt dan kom je zo rond de 200,- tot 250,- euro per reparatie van een gebarsten scherm. Hoeveel dit gaat kosten bij Vodafone weet ik niet maar kan je wel aanraden om langs een Samsung Service Center te gaan, dat gaat sneller in ieder geval. Maar je zegt dat je een verzekering hebt afgesloten, of bedoel je gewoon je eigen inboedel verzekering?

Woon je in of dichtbij Amsterdam, Maastricht of Groningen? Vodafone's reparatiebalies in de Vodafone winkels in deze steden hebben de officiële licentie van Samsung om bijna alle Samsung-toestellen ter plekke te repareren. (Vodafone Amsterdam, Wibautstraat 139 - Vodafone Maastricht Centrum, Grote Straat 24 - Vodafone Groningen Centrum, Herenstraat 51) Misschien kan je ze proberen te bellen of zoals ik al schreef, langs een andere Samsung Service Center gaan.

Verder doet Vodafone zelf ook een schatting en geeft nooit direct een vast bedrag.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @LLaura,

Hoeveel een reparatie exact gaat kosten kan pas geconcludeerd worden als de reparateur het toestel openmaakt.
Op deze pagina vind je meer informatie over de reparatieprocedure en hoe je dit met de verzekering regelt: http://voda.fo/ne/6pcsq.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Dit topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic