omatoetie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kun je bellen en gebeld worden en sms'en in het Buitenland ook uitzetten/blokkeren?

Ik gebruik mijn telefoon heel weinig en eigenlijk alleen met WhatsApp via WiFi met familie en bekenden.
Kan ik als ik naar het Buitenland ga bellen, gebeld worden en sms'en uitschakelen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
omatoetie

In de nieuwe My Vodafone omgeving (inloggen middels email) kan dit via de volgende stappen:

  • My Vodafone
  • Profiel
  • Abonnement Instellen
  • Blokkades Instellen
Afhankelijk van het toestel kun je dit ook via de telefoonopties instellen. Anders kan het ook via zgn USSD codes. Via My Vodafone is in ieder geval het eenvoudigst.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! omatoetie,

Dat kan natuurlijk als je naar het buitenland gaat. Je kunt de vliegtuigstand activeren op je toestel waardoor je toestel offline is of even mobiele dataverbinding uitschakelen en zorg ervoor dat Roaming niet aan staat op je toestel.

Als je nog even vermeld om welk toestel het gaat help ik je graag verder om de bepaalde instellingen daarop te vinden :). Uit en ander bericht op het forum zag ik dat je gebruik maakte van en Samsung Galaxy S3?
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb inderdaad een Samsung S 3
groeten
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vliegtuigstand en roaming uitzetten weet ik te vinden.
Ik dacht dat het mogelijk was om in my Vodafone deze functie aan- en uit te zetten.
b.v. bij mijn instellingen.
Dit kan ik echter niet vinden
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
omatoetie

In de nieuwe My Vodafone omgeving (inloggen middels email) kan dit via de volgende stappen:

  • My Vodafone
  • Profiel
  • Abonnement Instellen
  • Blokkades Instellen
Afhankelijk van het toestel kun je dit ook via de telefoonopties instellen. Anders kan het ook via zgn USSD codes. Via My Vodafone is in ieder geval het eenvoudigst.
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedankt het is gelukt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is goed om te horen omatoetie! Heb je nog eens en vraag stel deze dan gewoon op het forum en we helpen je er graag verder mee :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic