Andreeeheeetje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Langer dan 9 maanden niet opgewaadeerd

Ik heb mn nr meer dan 9 maanden niet opgewaadeerd kan ik mn nr op een manier nog gebruiken? Want ik heb mn nr nodig vandaar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Andreeeheeetje,

Welkom op het forum!

Het is afhankelijk van de voorwaarden. Bij de oude voorwaarden, diende je een keer in het jaar op te waarderen. Bij de nieuwe voorwaarden vanaf 19 maart, dien je een keer half jaar je telefoon te gebruiken met data, bellen of smsen of op te waarderen binnen 6 maanden. Alles hierover lees je hier

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Mijn collega's kijken graag met je mee of het nummer nog actief is etc.
Mocht je niet kunnen bellen, dan kun je hierover contact opnemen via de chat, Twitter of Facebook

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Andreeeheeetje,

Welkom op het forum!

Het is afhankelijk van de voorwaarden. Bij de oude voorwaarden, diende je een keer in het jaar op te waarderen. Bij de nieuwe voorwaarden vanaf 19 maart, dien je een keer half jaar je telefoon te gebruiken met data, bellen of smsen of op te waarderen binnen 6 maanden. Alles hierover lees je hier

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Mijn collega's kijken graag met je mee of het nummer nog actief is etc.
Mocht je niet kunnen bellen, dan kun je hierover contact opnemen via de chat, Twitter of Facebook
Andreeeheeetje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Andreeeheeetje,

Welkom op het forum!

Het is afhankelijk van de voorwaarden. Bij de oude voorwaarden, diende je een keer in het jaar op te waarderen. Bij de nieuwe voorwaarden vanaf 19 maart, dien je een keer half jaar je telefoon te gebruiken met data, bellen of smsen of op te waarderen binnen 6 maanden. Alles hierover lees je hier
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Mijn collega's kijken graag met je mee of het nummer nog actief is etc.
Mocht je niet kunnen bellen, dan kun je hierover contact opnemen via de chat, Twitter of Facebook
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic