SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Leden van het forum

Op het Vodafone Forum zitten Moderators, Vodafone medewerkers en Leden. Mocht je de verhalen van de Moderators en Vodafone medewerkers rustig willen doorlezen? Kijk dan in dit topic.

Ook het forum heeft zijn huisregels lees deze hier (Thanks ).

Omdat leden weleens je vraag beantwoorden wil je misschien vast iets weten over ons, wie we zijn en wat we doen :)!

*Dit topic is niet bedoeld om eventuele vragen te plaatsen of andere overige berichten die niet van toepassing zijn voor het topic.
8 Reacties 8
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hi all,

Ook ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Dominic Huls, 29 jaar en sinds 2005 werkzaam voor BelCompany (onderdeel van Vodafone Libertel B.V.)
Na verschillende functies in Enschede ben ik sinds november 2010 werkzaam als storemanager voor de BelCompany vestiging in Epe.

Mijn kennis ligt in:
- Android besturingssystemen
- iOS besturingssystemen
- Repair
- Social Media
- Smartphone settings
- Informatie verstrekken over verschillende Vodafone abonnementen en prepaid tarieven
- Vodafone facturen
- Vodafone apps, zoals Contact, My Vodafone etc.

Mochten jullie vragen hebben, sta ik open om deze zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden.

Gr.
Dominic


Vee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ehm, hi. Ik ben nieuw op het forum dus zal ik me ook maar eens voorstellen?
Ik ben V. Vee, dus. 25 jaar oud en woon in het Noorden van het land. Ik ben al weet-ik-veel hoelang abonnee bij Vodafone, dus tja. Ook maar eens op het forum kijken he.

Liefs,
V
*moderator edit: dit is een voorstel topic en niet bedoeld om naast het voorstellen toch vragen te stellen, bericht daarom aangepast*
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Laat ik mij ook even voorstellen. Ik ben Jeroen, nu Linux & BSD liefhebber i.v.m. keuzevrijheid en veiligheid.
Tablets, smartphones en windows vind ik maar niks. Veel te beperkend in mogelijkheden. Ik vind een serverbak, desktop of Toughbook fijn.
Ikzelf begon met een IBM 286 model 5170 met monochroom 13inch scherm tot 3 uur in de nacht zitten Dossen. (niet netwerk dossen maar besturingssysteem DOS).
Ik mis de IBM 5170 soms wel. dat ding had een gietijzeren behuizing, super sterk. Soort kluis. De harddisk was dacht ik 17x12x4 cm en 10MB groot en trilde net zo als een smartphone nu doet in trilfunctie.

Ben nu ervaren Linux en BSD eind-gebruiker, desinteresse in windows, omdat ik al die illegale software maar wat oncomfortabel vond (ik ging op gegeven moment bedragen optellen van alle gekraakte betaal software, was geen relax gevoel, dus dacht ik waarom illegaal doen als het legaal kan met opensource).
Op gegeven moment nog een Silicon Graphics Indigo2 R10000 Impact (kwek) met monitor en toetsenbord maar zonder actieve 3d library licenties gehad, draaide Irix 6.2 (die Jurrassic park gerenderd heeft met drie van die machines samen genaamd kwik, kwek, kwak), Ik heb de indigo gedoneerd aan Vrije Universiteit te Amsterdam
Opleidingsachtergronden zijn: electrotechnicus, verlichtingsdeskundige, geluidstechnicus, en nu in de zorg werkzaam als verzorgende individuele gezondheidszorg.(thuiszorg te Amsterdam).

Ik ken computers dus meer vanuit hardware perspectief en eindgebruiker (software) ervaring. Dus geen programmeur, wel bug solver. Hier mijn te simpele google page (voornamelijk als bookmark backup)

Morgen (25/3/2015) switch ik van UPC naar Vodafonethuis (vvdsl2). Laatste keer dat ik dsl had was adsl met 8/0.768 Mbps lijntje een jaar of 6 geleden op ander adres. Netwerk van UPC is te storend momenteel, vaak sites die niet laden (soms 40 seconde wachten tot data binnenkomt), en een PS4 die dik drie weken niet kon inloggen op PSN, ook verdwijnende zenders i.v.m. migratie netwerk Ziggo-> UPC (naam wordt Ziggo) zette mij ertoe abbo te beeindigen en voor Vodafone thuis te gaan. (80/8Mbps internet en rtv en belluh)
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik zou me ook even voorstellen 🙂

ik ben patrick ben 29 jaar en woonachtig in utrecht
ik ben al ruim 12 jaar klant bij vodafone en dit bevalt me nog steeds prima 🙂
heb in het verleden zelf ook nog voor vodafone in een magazijn gewerkt hier in utrecht als tester van de binnen gekomen telefoons en kan zeggen dat dit een super leuke baan was 🙂
ik ben zelf een enorme fan van samsung en wil absoluut geen ander merk meer (alles in huis is van samsung)

de telefoons die ik tot nu toe heb gehad zijn
samsung d500
samsung u600
samsun g800
samsung galaxy s1
samsung galaxy s3
en momenteel de trotse bezitter van een samsung galaxy s6 🙂

nou dat was het wel mochten er nog vragen zijn stel ze gerust 🙂


SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Laat ik eens beginnen met voorstellen!

Haii ik ben Pedro en ben 17 jaar en doe de Medewerker ICT Beheer 2015 opleiding in Amsterdam. En zoals ik al vaker zeg school is en blijft leuker dan werken ;). Zelf woon ik in Amsterdam.

Ik zie toekomst in de ICT en zelf ben ik snel op de hoogte van de nieuwste technologie (en wilt er ook zo snel mogelijk bij zijn). Daarnaast zien andere dit ook als mijn toekomstige beroep en ik zelf ook daarom heb ik gekozen voor de ICT opleiding wat mij bevalt! Zowel hardware als software ben ik volop bezig.

Als ik geen Samsung device in huis had wist ik even niet of het smart was. Zelf gebruik ik al vele jaren Samsung smartphones (mijn eerste Samsung telefoon was en uitschuifbare telefoon, haha! En tegenwoordig en Galaxy S6 met en screenprotector en hoesje meer en tank. Maar toch wie geen Nokia als mij had als zijn 1e telefoon vraag ik me af, waar was jij toen :o?

Naast alles heb ik ook mijn eigen hobby's wat natuurlijk ook veel over en persoon kan zeggen! Zo ben ik bezig met fotograferen, fietsen (door de stad maar ook rondom Schiphol), Crime series bekijken en meer! Als het gaat om eten ben ik zeker en rijstliefhebber maar ook voor de pasta en salade's, hmm! Als ik mijn favorite snoep moest tonen dan is dat zeker Haribo dragibus zo zacht en zo lekker. Mijn favoriete kleur is blauw (matcht inderdaad wel goed met de Vodafone huis kleuren :P).

Op dit moment zit ik al iets meer dan 2 jaar op het forum wat richting zijn oude tijd komt, op en dag... Op het forum kom je soms de gekste maar ook leukste weetjes of andere dingen tegen, haha. Probeer zoveel mogelijk mensen te helpen maar soms is de ene sneller dan de ander ;). Feel free om mij in je bericht te taggen.

(Eehh heeft en smiley verslaving :$)
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie dat de leiding hierin heeft genomen, ik zal me bij deze dan ook voorstellen.

Me naam zegt het al , ik ben Steven ????
29 jaartjes jong....the big 30 is just a few steps away... Woont in het zuiden van dit kleine land,
Ik ben sinds November 2014 werkzaam bij Vodafone waar ik ben begonnen op de afdeling producten en diensten, vervolgens heb ik een 9 maandjes op de afdeling smartphone crew gewerkt en sinds kort werk ik op de afdeling vic.

Een kleine samenvatting over mij zelf: koffie verslaafd, gek op appelflappen (vraag me niet waarom), minion fan (i guess a part of me will always be a child????), concerten en theater (heerlijk om er even tussen uit te zijn en helemaal los te kunnen gaan????????????)

Hiervoor heb ik 10 jaar in de horeca gewerkt als receptionist, maar na een aantal jaar wilde ik het even wat rustiger aan doen. Vandaar dat ik nu bij Vodafone werk wat ik met veel plezier doe. Op het forum ben ik vaak in mijn vrije tijd aanwezig omdat ik hoop op deze manier ook mensen te kunnen helpen. Zeker als ze erna posten dat het opgelost is.
Mocht je vragen hebben, stel ze...



levensnevel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tijdje weggeweest,maar we zijn weer terug.
62 lentes jong en sinds een 2 jaar vanuit de Randstad verkast naar Midden Limburg.
En daar ligt ook de reden dat ik weer ben teruggekeerd naar het oude nest.


Edit: bericht aangepast vanwege inhoud dat niet bij dit topic hoort.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
levensnevel, bedankt dat je je hebt voorgesteld. Dit is echter alleen een voorsteltopic en niet bedoeld voor als verkapte manier om je klacht over het bereik te vermelden. Daarvoor hebben we andere topics of kun je indien niets aansluit een nieuwe topic maken in het juiste board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic