Charlyvgemen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Legitimatie levering

Ik heb bij de bestelling van mijn nieuwe telefoon ingevuld dat ik een paspoort heb, ik heb namelijk geen i.d. Nu is mijn paspoort verlopen en word mijn telefoon morgen geleverd.... kan ik ook mijn rijbewijs laten zien???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Charlyvgemen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt je paspoort inmiddels laten zien en een nummer van doorgegeven. Deze moeten ze natuurlijk nog wel kunnen controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om daar nog even te vragen of het mogelijk is dat je 'ook' je rijbewijs laat zien. Maar deze vraag moet je echt even aan Vodafone vragen, daar kunnen we je op de community geen antwoord op geven.

Eventueel met een chat kan je deze vraag ook stellen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Charlyvgemen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt je paspoort inmiddels laten zien en een nummer van doorgegeven. Deze moeten ze natuurlijk nog wel kunnen controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om daar nog even te vragen of het mogelijk is dat je 'ook' je rijbewijs laat zien. Maar deze vraag moet je echt even aan Vodafone vragen, daar kunnen we je op de community geen antwoord op geven.

Eventueel met een chat kan je deze vraag ook stellen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Charlyvgemen,

Wat is ondertussen de status? Het is inderdaad niet mogelijk om een ander identiteitsbewijs te laten zien dan datgene dat je op hebt gegeven bij je bestelling.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic