Lobke1982

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LG G3 uitvalproblemen

Ik heb een LG G3 telefoon, 2 jaar oud. Sinds gisteren wordt hij na korte tijd behoorlijk warm. Ook valt het beeld regelmatig weg, de telefoon start zich dan uit zichzelf weer op, Ook loopt het scherm regelmatig vast en wordt de wi-fi verbinding verbroken. Wat kan ik het beste doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat is de beste oplossing.... Goede vraag 😄

Het klink niet best dat je toestel na met 2 jaar niet meer wil doen wat doe moet doen. Wil je graag bij Vodafone blijven dan zou ik eens overwegen of Vodafone Next iets voor je is. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben.

Wil je nog steeds blijven bij Vodafone maar heb je niet zoveel geld voor een nieuw toestel dan zou ik de LG proberen na te laten kijken bij een LG punt. Deze info kan je op hier terug vinden. Wil dit nu allemaal niet lukken dan zou ik gewoon langs een MediaMarkt gaan en kijken of ze daar nog een leuk toestel hebben voor niet zoveel geld. De keuze is aan je zelf, in ieder geval succes!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat is de beste oplossing.... Goede vraag 😄

Het klink niet best dat je toestel na met 2 jaar niet meer wil doen wat doe moet doen. Wil je graag bij Vodafone blijven dan zou ik eens overwegen of Vodafone Next iets voor je is. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben.

Wil je nog steeds blijven bij Vodafone maar heb je niet zoveel geld voor een nieuw toestel dan zou ik de LG proberen na te laten kijken bij een LG punt. Deze info kan je op hier terug vinden. Wil dit nu allemaal niet lukken dan zou ik gewoon langs een MediaMarkt gaan en kijken of ze daar nog een leuk toestel hebben voor niet zoveel geld. De keuze is aan je zelf, in ieder geval succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Lobke1982, is het nog gelukt via NEXT of bijvoorbeeld met een reparatie?
Lobke1982
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig hebben een paar problemen zich vanzelf opgelost. Toch ga ik binnenkort eens kijken bij Vodafone Next.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor je antwoord en goed plan om eens te kijken naar Vodafone Next.
Veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic