rickvw97

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lightning kabel iphone 6 plus 16gb stuk

Hallo, ik ben nog geen jaar in het bezit van mijn iphone 6 plus en mijn lightning kabel is stuk. Als ik hem in een bepaalde houding leg, dan laadt mijn iphone nog op maar een tikje en hij stopt met opladen. Is het mogelijk dat vodafone deze kabel door een nieuwe kabel vervangt. Het lijkt mij namelijk niet normaal dat een kabel met normaal gebruik het zo snel begeeft. Zeker gezien de hoge prijs van de telefoon (en dus mijn hoge verwachtingen wat kwaliteit van het materiaal) lijkt mij een kosteloze vervanging door vodafone een gepaste oplossing.

Fijne avond!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Beste rickvw97

Daarvoor dien je de kabel het reparatie traject in te laten gaan. Dan wordt er onderzocht wat er mis is, waardoor het komt en indien mogelijk gerepareerd. Heb je een verzekering bij het toestel genomen dan zou je de verzekering hiervoor kunnen opbellen. Of dit geheel kostenloos zal zijn durf ik je persoonlijk niet te zeggen en denk dat je het beste hiervoor contact kunt opnemen met de klantenservice en of de verzekering.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
rickvw97

Helaas zijn de laadkabels van Apple zelf niet echte van geweldige kwaliteit, google maar eens of kijk naar de beoordelingen in de Apple Store zelf. Als je weer een nieuwe koopt dan heb je over een aantal maanden weer precies hetzelfde. Beter kun je een kabel van een ander merk kopen die wat steviger is. Let er wel op dat deze een "Made for iPhone" (MfI) certificering hebben, anders krijg je iedere keer als je hem aansluit een melding dat de accessoire niet geschikt is. Ik heb er een bij BelCompany gehaald en die doet het nog steeds geweldig.
henky85

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn ervaring met de kabels van Apple is ook niet al te best. Naar mijn idee is het plastic rondom de connector en het laatste stukje kabel gewoon te dun en geeft dit niet voldoende stevigheid voor het snoer zelf. Opladers met een iets dikkere connector doen het bij mij erg goed. Hier in huis geen problemen meer mee gehad
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic