masdjippa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Limiet op data spotify

Eind van de maand, op de fiets naar Spotify luisteren, stopt er opeens mee. Bij Instellingen van mijn telefoon (Samsung) gekeken naar gegevensgebruik, blijkt dat bij Spotify het maximum van 353 Mb is bereikt en dat ik daardoor buiten wifi niet meer Spotify kan gebruiken. Bij alle andere apps zit ik nog verder onder dit maximum. Mijn vraag: wie of wat heeft dat maximum voor een specifieke app ingesteld (ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan...) en vooral: hoe kan ik die maxima schuiven zodat ik langer binnen mijn totale bundel Spotify kan gebruiken. Overal gezocht op de website, in de My Vodafone-app, niets gevonden. Vodafone, jullie zeggen dat het mogelijk is om telefonisch contact op te nemen met een medewerker, maar als ik bel is het menu hermetisch dichtgetimmerd, en is er nergens de optie: "overige vragen" of "verbind me met een medewerker", waarom is dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@masdjippa, wat energieboy aangeeft klopt inderdaad, wij hebben geen limiet ingesteld. Krijg je de melding over het limiet van de software van je toestel zelf? Of van de Spotify app? Als het van de software van je toestel komt kun je dit als het goed is weer aanpassen, mogelijk is dit per ongeluk ingesteld, bijvoorbeeld als je telefoon in je broekzak heeft gezeten.

Als de melding niet van je toestel komt maar van de Spotify app dan kan Spotify je er meer uitleg over geven. Deel dit antwoord gerust ook in dit topic, dan kunnen we er met zijn allen van leren. 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi masdjippa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vraag kan ik je het beste doorverwijzen naar de klantenservice door het sturen van een privé berichtje via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en daarover met je contact opnemen.

Ik denk echter dat dit ook meer een vraag is voor Spotify want niemand bij Vodafone zal je afknijpen door het gebruik ervan. Voor Spotify help kan je kijken op deze website: https://support.spotify.com/is/
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@masdjippa, wat energieboy aangeeft klopt inderdaad, wij hebben geen limiet ingesteld. Krijg je de melding over het limiet van de software van je toestel zelf? Of van de Spotify app? Als het van de software van je toestel komt kun je dit als het goed is weer aanpassen, mogelijk is dit per ongeluk ingesteld, bijvoorbeeld als je telefoon in je broekzak heeft gezeten.

Als de melding niet van je toestel komt maar van de Spotify app dan kan Spotify je er meer uitleg over geven. Deel dit antwoord gerust ook in dit topic, dan kunnen we er met zijn allen van leren. 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic