femke1231

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mail account van Vodafone thuis

Hallo,

Ik wil bij mijn oud mail account komen. Het probleem is nu dat ik niet meer het wachtwoord hiervan weet of überhaupt een
site heb om bij het account te komen. Omdat ik niet meer een account heb bij Vodafone.
Het gaat om het email adres a.verstegen5@vodafonethuis.nl
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Je was te vroeg met het lezen van mijn berichtje...
Ik heb deze info er nog bij geplaatst:

Wil je dit alles zeker weten dan is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile!! Vodafone Thuis bestaat niet meer, deze dienst is over gegaan naar T-Mobile Thuis. De kans dat je mail dan nog bestaat is wel heel klein!

Je moet dus echt contact opnemen met T-Mobile want Vodafone Thuis bestaat niet meer.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi femke1231
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het lijkt me dat als je geen Vodafone account meer hebt dat je dan ook geen mail meer kunt hebben van Vodafone. Als je je wachtwoord kwijt bent is dat natuurlijk heel lastig en je hebt kans dat je mail adres niet eens meer bestaat. Wil je dit alles zeker weten dan is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile!! Vodafone Thuis bestaat niet meer, deze dienst is over gegaan naar T-Mobile Thuis. De kans dat je mail dan nog bestaat is wel heel klein!

Neem daarom contact op met T-Mobile
femke1231
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de klantenservice geprobeerd, maar die kan ik niet bereiken omdat ik geen nummer heb bij Vodafone,
als ik ze bel moet ik perse een nummer in toetsen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Je was te vroeg met het lezen van mijn berichtje...
Ik heb deze info er nog bij geplaatst:

Wil je dit alles zeker weten dan is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile!! Vodafone Thuis bestaat niet meer, deze dienst is over gegaan naar T-Mobile Thuis. De kans dat je mail dan nog bestaat is wel heel klein!

Je moet dus echt contact opnemen met T-Mobile want Vodafone Thuis bestaat niet meer.
femke1231
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
koe bedankt. ga ik dat proberen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic