Beantwoord

Mail op mobiel instellen lukt niet

  • 18 juni 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Sinds afgelopen zaterdag kan ik op mijn Samsung S8 geen mail meer ontvangen of versturen. ik heb niets aan de instellingen veranderd. HELP
icon

Beste antwoord door Energieboy 18 juni 2018, 08:31

Super dat je nog even een terugkoppeling geeft. Fijn dat het heeft geholpen!
Soms kan er wel eens iets mis gaan in je telefoon, dat heb je zelf niet in de hand.
Top dat je nu weer mail ontvangt en nog een fijne dag gewenst :)

Mocht mijn antwoord overigens een goed antwoord zijn, markeer deze als Best Antwoord.
Dan helpen we daar andere klanten ook weer mee, als ze hetzelfde probleem hebben :P
Bedankt!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @mirandaron ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over welk mail heb je het, een eigen mail of een Gmail of van een andere provider? Heb je al de mail een keer helemaal delete en daarna weer opnieuw geïnstalleerd? (het verwijderen doe je op eigen risico, mail kan ook verloren gaan!). Je kan ook naast je huidige mail even opnieuw een mail account installeren met de account die je al hebt (heb je dan even 2 mailboxen op je toestel, maar dat geeft niet, dan weet je wel of het werkt of niet)

Laat even weten, kunnen we samen verder kijken.
Hallo Energieboy, thx voor je reactie. ik heb inderdaad mijn accounts verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ben niets kwijt en alles werkt weer. Wat het probleem geweest is, geen idee
Reputatie 7
Badge +17
Super dat je nog even een terugkoppeling geeft. Fijn dat het heeft geholpen!
Soms kan er wel eens iets mis gaan in je telefoon, dat heb je zelf niet in de hand.
Top dat je nu weer mail ontvangt en nog een fijne dag gewenst :)

Mocht mijn antwoord overigens een goed antwoord zijn, markeer deze als Best Antwoord.
Dan helpen we daar andere klanten ook weer mee, als ze hetzelfde probleem hebben :P
Bedankt!