Patriciahento

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Map maken op scherm Samsung Salaxy Edge S7

Ik wil graag een map maken waarin ik alle spelletjes kan samenvoegen.
Nu heb ik de Samsung Galaxy Edge S7

Van mijn vorige telefoon wist ik dat je een map kon aanmaken, alleen nu vind ik het niet.

HELP
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens geprobeerd een app te verslepen naar een andere app? Als het goed is moet dan een mapje verschijnen waarin beide in staan.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Patriciahento , is het gelukt met de tip van Steven-? Ik heb nog even voor je gezocht, en vond de volgende info: Door het icoontje van een applicatie op je homescreen ingedrukt te houden en deze te slepen naar een ander icoontje en hem daar los te laten, maak je automatisch een map aan. Je kunt op die manier meerdere app-icoontjes naar die map slepen. Ook kan je de kleur van de map en de naam veranderen.

Ook pheeft de Galaxy S7 (Edge) een speciale functie voor je spelletjes. Deze heet Game Launcher en zorgt ervoor dat je snel bij je games kunt. Je kunt de Game Launcher inschakelen via instellingen en dan ‘geavanceerde functies’.
AHA68

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg mijn icoontjes niet gesleept. Wanneer ik ze van links naar rechts wil bewegen, beweegt de hele pagina.
Iemand nog een tip?
Anonymous
Niet van toepassing
Houd je wel eerst het icoontje ingeduwd zodat hij gaat bewegen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
AHA68 , het icoontje moet inderdaad eerst ingedrukt worden zodat je het als het ware "selecteert". Dan kun je het verslepen.

Anonymous
Niet van toepassing
Is het gelukt
Mexel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Op het startscherm dien je het icoontje lang ingedrukt te houden en dan te verslepen, dit kun je zien doordat er bovenin 2 opties erbij komen, Wissen en Apps verplaatsen, sleep het icoontje naar een andere icoon, en je kunt een map maken voor beide apps.

Zit je in het scherm met alle apps, dan dien je bovenin het scherm eerst bewerken te selecteren.

Bekijk de afbeelding op : http://forum.vodafone.nl/t5/media/gallerypage/user-id/68590/album-id/680/image-id/3967i7266B8F2BEC2D...

Met vriendelijke groet,
Michel Exel (Mexel)
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Bedankt voor je toevoeging Mexel! AHA68 , is het je inmiddels gelukt? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic