Lieke06

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB Verbruik app google play store

App Google Play Store

Ik heb sinds een paar dagen een Samsung Galaxy S4 mini en keek net naar mijn gegevens gebruik. Na een paar dagen was de score 80mb. Van die 80mb is 63mb afkomstig van de app Google Play Store. Vraag kan ik die uitzetten en ja hoe doe ik dat? Dit kan dan geen kwaad voor de overige apps?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lieke06

Wil je het berichtje van @SamsungExpert nog als oplossing markeren als dit jou geholpen heeft? 😄

Bekijk in context

6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lieke06

Waarschijnlijk download je apps via het mobiele datanetwerk. Daar lijkt het in ieder geval op.
Lieke06
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje, dank je wel voor je antwooord. Ik heb even nagedacht en denk dat ik een aantal apps heb geupdate en what's app heb gedownload, niet via de wifi. Zou dit het verbruik van 60 mb kunnen verklaren? Ik hoop op je antwoord, dan zijn mijn vragen beantwoord en zal ik je (hopelijk) voorlopig niet meer lastig vallen. Thx.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Lieke06 ,

Als je niet download via Wi-Fi gaat dat snel met je databundel! Wees daar dus voorzichtig mee, moet je zo nodig en app updaten doe dit dan echter echt alleen met Wi-Fi want zelfs de kleinste apps zijn en zware last voor je databundel.

Lastig vallen doe je niet op het forum ;). Iedereen helpt elkaar juist graag! Of het nou even duurt met het vinden van de oplossing of het juist snel gaat het maakt weinig eruit. Welkom op het Vodafone Forum!
Lieke06
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Lieke06 ,

Geen dank :). Mocht je in de toekomst nog vragen hebben weet je deze te stellen op het forum. Voor nu wens ik je en fijne dag verder.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lieke06

Wil je het berichtje van @SamsungExpert nog als oplossing markeren als dit jou geholpen heeft? 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic