Beantwoord

Melden van mogelijke phising

  • 24 september 2018
  • 2 reacties
  • 478 Bekeken

Ik krijg bijna dagelijks, rond dezelfde tijd, een telefoon van een onbekend nummer, dat 23 seconden overgaat. Ik heb 2 keer opgenomwn en dan hoor je niks en na exact 3 sec word de verbinding verbroken. Hoe kan ik dit melden of wat kan ik ertegen doen? Kan helaas niks blokkeren want is een onbekend nummer.
Dank je.
Gr. Veronique
icon

Beste antwoord door Energieboy 24 september 2018, 21:52

Hoi @Ubaghs1980
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je er echt overlast mee hebt kan je dit melden bij Vodafone. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Op deze pagina kan je alle informatie vinden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Ubaghs1980
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je er echt overlast mee hebt kan je dit melden bij Vodafone. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Op deze pagina kan je alle informatie vinden.
Thanks! @Energieboy
Ik ga het invullen. Kan niet meer dan proberen.