Silv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Meldingen te laat binnen Samsung Galaxy S7

Sinds een aantal maanden krijg ik de meldingen (zoals mail, agenda, Whatapp, pushberichten mbt breakings news van diverse nieuwsapps) op mijn Samsung Galaxy S7 laat, soms zelf uren later binnen. Mogelijk is dit gekomen sinds de laatste Android-update, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb de telefoon ook al eens terug gezet in de fabrieksinstellingen, maar ook dit hielp niet.
Tevens blijven de updates in de Playstore ook regelmatig hangen (stopt na downloaden en installeert dan niet). Soms helpt het om de updates te annuleren en vervolgens te herstarten, maar vaak ook niet. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Silv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het maakte niet op welk netwerk ik zat. Ik heb nu de instellingen van alle meldingen gereset. Het lijkt het op dat het nu alles weer op tijd binnen komt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Silv,

Dat is vreemd. Ervaar je dit via Wifi en het mobiele netwerk? Of alleen via Wifi?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Was het nog gelukt Silv? We horen het graag van je.
Silv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het maakte niet op welk netwerk ik zat. Ik heb nu de instellingen van alle meldingen gereset. Het lijkt het op dat het nu alles weer op tijd binnen komt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het daarmee is opgelost Silv. Bedankt voor de update!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic