Samirg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mep code serviceprovider

Hallo,

1.Mijn broertje had voor een dagje mijn telefoon en toen ik em weer had zag ik dat mijn simkaart was geblokkeerd? En als ik nu opstart geeft ie aan dat ik een MEP code moet invoeren. Van waar kan ik die code halen? Mijn simkaart kan ik dus niet gebruiken.

2. Ik heb gehoord dat als je een simkaart hebt gekocht en de verpakking bewaard dan een nieuwe simkaart kan krijgen als ie kwijt of geblokkeerd is. Is dat zo? Want anders haal ik een nieuwe simkaart 🙂

Mvg,
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Samirg, MEP code betekent unlockcode. Dit houdt in dat je toestel alleen is geschikt voor simkaarten van een bepaalde provider en/of alleen voor prepaid simkaarten. Het vreemde in dit geval is dat je deze simkaart al hebt gebruikt met dit toestel. Of zie ik het verkeerd?
Samirg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb het simkaart al gebruikt. En hoe gaat dat unlocken? Kunt u mij dat uitleggen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Je kunt de unlock code aanvragen bij de provider waar je het toestel vandaan hebt. Als het goed is zou het toestel nu alleen simkaarten van deze provider moeten accepteren.
Grietsjevdmeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

ik heb nu een blackberry curve 8520 maar hij vraagt om de mepcode van serviceprovider,
zou iemand mij die kunnen geven en desnoods vodafone zelf?
mijn IMEI is : *Edit moderator, ik heb je IMEI nummer verwijderd. Dit nummer kun je beter privé houden.*

Beantwoord deze asjeblieft zo snel mogelijk!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Grietsjevdmeer schreef:
hallo,

ik heb nu een blackberry curve 8520 maar hij vraagt om de mepcode van serviceprovider,
zou iemand mij die kunnen geven en desnoods vodafone zelf?
mijn IMEI is : ***

Beantwoord deze asjeblieft zo snel mogelijk!!!
Hi Grietsje,

Je kunt deze zelf aanvragen via onze website. Heb je dit al eens geprobeerd? Klik hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic