Brbr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ex schrijft zich niet uit op mijn adres omdat dit voor hem financiele voordelen heeft

Hoe kom ik hier vanaf?

Groet,
Brbr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Brbr

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is.

Staat het account op zijn naam, dan is hij de enige die dit kan aanpassen. hij kan dit aanpassen via my Vodafone of via de klantenservice.
Dit is omdat er geen andere aanpassing mag gedaan worden zonder de contractant om fraude te voorkomen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Brbr

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is.

Staat het account op zijn naam, dan is hij de enige die dit kan aanpassen. hij kan dit aanpassen via my Vodafone of via de klantenservice.
Dit is omdat er geen andere aanpassing mag gedaan worden zonder de contractant om fraude te voorkomen.
Brbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Heel vervelend en het lijkt mij ook niet correct!
Zeker gezien deze persoon aantoonbaar niet meer bij mij woont. Graag had ik direct contact gehad met Vodafone om dit op te lossen. Hoe pak ik dit aan?

Groet
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Brbr ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk is dit meer een vraag voor je gemeente!
Je kan het beste even langs het gemeente huis gaan en daar aangeven dat je ex zich niet wil uitschrijven maar dat die wel al uit je huis is (tenminste, dat neem ik aan). Als het goed is kunnen ze hem dan op een tijdelijk uitgeschreven spoor zetten (dat was bij mij ook 1x toen ik in een huurhuis kwam en de vorige eigenaar er niet uit wilde om deze zelfde info). Je kan het zeker even proberen. Elke gemeente gaat er weer ander mee om, maar vragen staat vrij!

En dan kan je het advies van Steven opvolgen, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
Brbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Bij de gemeente is persoon uitgeschreven, vandaar ook dat ik de reactie als vreemd ervaar. Op basis van GBA kan ik aantonen dat de persoon niet meer bij mij woont..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oh sorry Brbr,
Dat tussen bericht had ik niet gelezen omdat ik op dat moment mijn bericht aan het tikken was.

Misschien kan je het beste even contact opnemen via een privé berichtje met Vodafone via Twitter en/of Facebook. Even uitleggen wat er aan de hand is en dan kunnen ze voor je uitzoeken wat te doen. Dat is denk ik op dit moment het snelste wat je kan doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic