gvanoorsouw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn multi sim in iPad werkt niet in Oostenrijk. Melding: geen service

Mijn multi sim werkt niet in Oostenrijk, hij werkt wel in Nederland. Geen instellingen gewijzigd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @gvanoorsouw
Dat is niet handig. Het zou kunnen zijn dat je via je tablet een roamingfunctie hebt uitgeschakeld voor gebruik via een simkaart. Dat is in de instellingen te wijzigen.
Verder is het zo dat de multisim eigenlijk beedoeld was voor gebruik op het Nederlandse netwerk. De eerste lading multisims was daarom geblokkeerd voor gebruik op buitenlandse netwerken. De collega's van de klantenservice kunnen voor je nakijken of dit bij jouw kaartje ook het geval is en de blokkade eventueel verwijderd kan worden. Vanuit het buitenland zijn zij te bereiken via +31 6 54 500 100. Op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @gvanoorsouw
Dat is niet handig. Het zou kunnen zijn dat je via je tablet een roamingfunctie hebt uitgeschakeld voor gebruik via een simkaart. Dat is in de instellingen te wijzigen.
Verder is het zo dat de multisim eigenlijk beedoeld was voor gebruik op het Nederlandse netwerk. De eerste lading multisims was daarom geblokkeerd voor gebruik op buitenlandse netwerken. De collega's van de klantenservice kunnen voor je nakijken of dit bij jouw kaartje ook het geval is en de blokkade eventueel verwijderd kan worden. Vanuit het buitenland zijn zij te bereiken via +31 6 54 500 100. Op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic