Angeliquevdz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn nieuwe iPhone Xr herkent de simkaart niet

gisteren heb ik een nieuwe telefoon gekregen bij verlenging van mijn abonnement. Ik houd de oude simkaart. Als ik de simkaart echter in mijn nieuwe telefoon stop, blijft de telefoon zeggen dat er geen simkaart is geïnstalleerd.
Ik heb al van alles geprobeerd: Simkaart schoonmaken, blazen in iPhone om eventuele oneffenheden weg te blazen, terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar hij blijft dit probleem geven.
Als ik de simkaart vervolgens weer in mijn oude iPhone 6plus stop, kan ik de simkaart gewoon gebruiken, nadat ik hem ontgrendeld heb.

Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Angeliquevdz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je Simkaart een keer verknipt? Als dit het geval is dan adviseer ik je om langs een Vodafone winkel te gaan (neem je bankpas en legitimatie mee) en deze om te ruilen voor een nieuwe Simkaart.

Heb je al een andere Simkaart van iemand anders in je nieuwe iPhone gedaan om te kijken of die het wel doet. Doet die het ook niet dan is er iets mis met het toestel en dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Doet die het wel dan ligt het niet aan je toestel maar aan je Simkaart en dan is toch advies om langs een Vodafone winkel te gaan of via de klantenservice van Vodafone een nieuwe Simkaart aan te vragen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Angeliquevdz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je Simkaart een keer verknipt? Als dit het geval is dan adviseer ik je om langs een Vodafone winkel te gaan (neem je bankpas en legitimatie mee) en deze om te ruilen voor een nieuwe Simkaart.

Heb je al een andere Simkaart van iemand anders in je nieuwe iPhone gedaan om te kijken of die het wel doet. Doet die het ook niet dan is er iets mis met het toestel en dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Doet die het wel dan ligt het niet aan je toestel maar aan je Simkaart en dan is toch advies om langs een Vodafone winkel te gaan of via de klantenservice van Vodafone een nieuwe Simkaart aan te vragen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @@Angeliquevdz,

Ik heb niks meer toe te voegen aan het antwoord van @Energieboy 🙂 Is het ondertussen gelukt met de simkaart of kunnen we je nog ergens mee helpen??

Groetjes,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic