Devil1994

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn nieuwe sim only abonnement werkt niet

Hallo,



Ik heb vandaag mijn sim only simkaart en abonnementen gekregen,

Maar hij geeft ondanks vele contacten met de klantenservice nu nog steeds aan geen service sim kaart niet geregistreerd!

Als die het morgen nog niet doet stuur ik hem retour!

Want jullie klantenservice is echt ruk en jullie simkaart blijkbaar ook want heb er niks aan...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oei, dat is vervelend. Maar goed dat je toch iemand aan de lijn hebt gehad en dat ze daar nu achteraan gaan. Laten we hopen dat ze het sneller handmatig kunnen activeren zodat je gebruik kan maken van Vodafone.

Succes en nu maar even wachten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Devil1994
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu al een slechte ervaring hebt met Vodafone. En dit nu alleen al bij het aanmelden van je nieuwe contract. In je bericht kan ik niet opmaken of je abonnement nu ook al is ingegaan of dat je vanaf een andere provider komt en dat de aansluit datum in de toekomst ligt.

Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy kan Ik als klant natuurlijk niet bij je gegevens. Je zal daar echt de klantenservice van Vodafone voor moeten hebben. Snap dat je daar nu boos over bent maar om dan gelijk bij het eerste te melden dat Vodafone klantenservice ruk is, jammer!!

Je kan de klantenservicen bereiken (0800-0560) van ma t/m vrij van 08;00 - 21:00 uur en op zat van 09:30 t/m 18:00 uur. Probeer het straks om 08:00 uur gelijk en anders kan je ze beter even een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze gelijk uitzoeken wat er aan de hand is.

Het zal zeker goed komen, daar streeft Vodafone altijd naar!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Devil1994

Hebben mijn collega's je nog verder kunnen helpen met het activeren van de simkaart en controleren of het abonnement al is in gegaan?
Devil1994
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allen
Mijn contract zou op 6 augustus ingaan.

Ik heb gebeld met de klantenservice en blijkt dat het is blijven hangen in het systeem,

Nu wachten tot die handmatig wordt geactiveerd door jullie technische dienst.

Mvg
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oei, dat is vervelend. Maar goed dat je toch iemand aan de lijn hebt gehad en dat ze daar nu achteraan gaan. Laten we hopen dat ze het sneller handmatig kunnen activeren zodat je gebruik kan maken van Vodafone.

Succes en nu maar even wachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ai:( Dat is niet fijn! Hopelijk is het alsnog snel aangepast! Dankjewel voor het terugkoppelen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic